{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel GTS halter på 3 cylinder
  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 12
    #1   8. nov 2017 Med mindre man kan hente bilen til noget nær ingen ting, er det noget jeg ville holde mig langt fra! - prøv lige at Google den motor.... Du bliver ikke færdig med at læse om de forskellige problemer der er med den lige foreløbigt...

    Mvh Kasper


  • #2   9. nov 2017 Svært at sige, kan være alt fra et tændrør til en ny motor.

    Jeg ville ikke købe den uden at vide hvad fejlen er, ja det skulle da lige være hvis den var meget billig og her snakker vi om en pris omkring skrotpremien.


  • #3   9. nov 2017 det var ikke en bil jeg ville købe, har nogen venner der har haft den model. og de har kun haft bøvl med den type motor . og når jeg siger bøvl så er det motor skift ved kun 130.000km,og forbrug af olie i stor stil. og en masse andre problemer . de siger i hvert fald de aldrig skal have en opel med den type motor igen. for de kunne ikke stole på den lige meget hvor mange penge de proppet i den motor. hade selv kikket på en med den motor men droppet det igen. så den fejl du beskriver kan være lige fra kabel til tændrør og smadrer stempel/top og er det det sidste er det ny motor .

  • #4   9. nov 2017 De har store problemer med at knastkæden strækker sig og at kædehjul og strammer bliver ædt op, hvis de ikke bliver passer ordentligt med service..

    Men hvis du er fiks på fingrene og selv kan lave det, er der bestemt en mulighed for at få sig en billig bil.

    Rep sættet kan købes for rimelige penge..


Kommentér på:
Opel GTS halter på 3 cylinder

Annonce