{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.080 visninger | Oprettet:

Søren S
Søren S
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2

Renault Scenic II - defekt blæser og blinker {{forumTopicSubject}}

Vores blæser er gået i stykker, så vi slet ikke har varme i kabinen. Vi har dog enkelte gange oplevet at den går i gang igen. Vi har både fået at vide det er kullene i selve blæsermotore, men også at det kan være modstanden. Ud fra diverse videoer på Youtube håber jeg det er modstanden, men kan det være det, når den kan gå i gang igen?
Og mærkeligt er det at når blæseren ikke virker, så slet blinkerarmen ikke selv fra ved venstresving, men virker altså når blæseren også gør det. Hvordan pokker hænger det samme?
Er der nogen der har oplevet det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Scenic II - defekt blæser og blinker
  • #1   10. nov 2017 Jeg kender ikke til om Renault kører med et specielt system, men generelt hvis blæsermodstanden er defekt, vil den kun køre på højeste trin. Altså tyder det ikke på det er din blæsermodstand i det her tilfælde.

Blinkerarmen er generelt også mekanisk påvirket, så det kunne jeg heller ikke forestille mig at have noget med blæseren at gøre.

Mit bud må være ny blæser eller kul
    Adskil blinkerarmen og se om der er knækket noget, evt smør med fedt.

• #2   10. nov 2017 Ledninger til blæser modstand kan og blive så varme at de smelter. Ud med handskerum og tjek. Der findes rep sæt org

• #3   10. nov 2017 min søster renault grand scenic fra 06 gjorde det samme .der skilte jeg hanskerummet og en del mere af. for at komme til den modstand. der var det ikke ledning/stik der var galt med. men selve modstanden der var brændt af. købte så en ny ved renault til 1150kr sjovt nok ville thansen have 1200kr så den var billiger original . men du kan få den langt billiger på ebay og de steder . men skilt den af og tjek om det er stikket eller modstanden. der er ikke andet at gøre

• #5   10. nov 2017 https://youtu.be/3Mq56LJHSCQ

Kommentér på:
Renault Scenic II - defekt blæser og blinker

Annonce