{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

bane {{forumTopicSubject}}

tænkte lige en tanke nu har de fået den bane i sverige hvor unge kan komme og kører ræs og det fungere godt.

hvorfor er der ikke nogen der får fat i sponsore kommuner hvor det ku ligge osv. og får stablet sådan noget på benene i dk er det imod den danske lovgivning eller hva. det skulle da nok ku kører rundt plus man ville kunne holde masser af træf der. bare en tanek skriv jeres mening.


Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bane
  • #2   20. sep 2006 Der er ofte mange der indsamler underskrifter herinde for at få åbnet sådan en bane, men tror ik regeringen er til at hugge ellers stikke i.. Desværre :o(

  • #3   20. sep 2006 Danmark sucker bare ang. biler sån er det bare...

  • #4   20. sep 2006 jeg tror sku i tager fejl problemet er at der ikke er nogen der tager initiativ hvis man kan samle 4 millioner ind til et fjernstyret bil anlæg så kan man også til sådan noget det handler om sponsor penge og at folk er nogle stykker der ønsker det skal sske. butikker vil stå i kø for at sponsere sådanne et projekt. jeg tænkte bare der måske var noget i lovgivningen der satte en stopper for det

  • #5   20. sep 2006 Helt seriøst, starter en pølse vogn ved den første bane der kommer... Bliver 100p:-)

  • #6   20. sep 2006 ja det er det mest lattelige land vi bor i...
    Vi er det dyreste land at købe en bil i og så må man dårligt køre i den. og race er absolut en by i Rusland.
    Har endtlig tænkt på at vi også er det eneste land i verden hvor man kan købe et hus man ikke må bo i... (HER TÆNKER JEG PÅ SOMMERHUSE)


  • #7   20. sep 2006 jeg har kørt rc i lang tid og jeg ved hvor mange penge der kan samles ind til den slags og jeg er 100% sikker på at hvis der ikke er noget i lovgivningen der kan stoppe det så kræ´ver det bare folk gider

Kommentér på:
bane

Annonce