{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Hjælp med bilalarm!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en sikura bilalarm som er gået total i baglås idag da jeg har skiftet mine højtaler er der sket noget så jeg hverken kan starte bilen eller noget som helts alarmen går ind og blokker det hele, har tjekket sikringer og prøvet at pille den fra med intet hjælper er der nogen der har meget forstand på det eller bare nogle gode råd.. ved ikke om den er blevet resættet og har ikke manualerne over den men ved bare jeg har en alarm der er gået amok og en bil der ikke kan køre...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med bilalarm!!!!
  • #1   20. sep 2006 der plejer at følge en nøgle med som du kan slå alarmen fra med ude på sirenen??? har du den?

• #2   20. sep 2006 nej det har jeg ikke da den var monteret da vi købte bilen kontaktede også bilnyt i esbjerg hvor bilen blev købt i sin tid men han vidste ikke hvad jeg skulle gøre...

• #3   20. sep 2006 men hvis du har været ved at trække ledninger til dine højtt oppe under rattet altså over pedalerne. så har du sikkert rykket en plus eller minus af til boksen af... tit blir de ikk sat ret godt fast... led efter problemet i det område du har lavet noget ihvertfald...

• #4   20. sep 2006 ledningerne var trukket og alt er sådan set tjekket igennem da vi nu har været 3 mennesker til at kigge på det men vi kan ikke finde fejlen andet end alarmen blokker det hele og vi har fundet boksen til alarmen og der mangler der ikke rigtigt noget, men den bliver ved med at blokke så noget må jo være galt

• #5   20. sep 2006 kan i styre med fj betj? altså slå den til og fra? ellers prøv at tage batteripolen af eller hvis der er en reset knap på boksen så tryk den.. ellers er der kun at afmont alarmen og samle de ledninger igen som den blokker. de er jo klippet over et sted.. og forbundet med alarmen som en lus. følg ledningerne og sæt dem sammen. typisk er det kun oppe ved tændingen de er klippet over.. altså ved din tændingslås.. så af med det beklædning der omkring..

• #6   20. sep 2006 ja styre og styre den kan da ihvertfald larme men heller intet andet.. det med polerne har vi prøvet også har vi koblet boksen helt fra men kun ved at tage multistikket ud. Den bibber meget og nogen gange hjælper det at sætte tænding på men det er lige som om den står armeret hele tiden den vil hverken låse eller noget som helst så jeg er godt i vildrede.. men vil da lige prøve at se om jeg kan finde de ledninger som su snakker om i morgen

• #7   20. sep 2006 så er det fordi den har mistet kodningen til din fj. betj. den har en kodnings prosedyre, men den kan jeg desværre ikk huske... det vel ikk sådan at din fj betj er gået tør for strøm?..

• #8   20. sep 2006 oki prøvede at kigge fandt noget om det idag noget med at den skulle bippe så mange gange også skulle man gøre alt muligt det kunne vi ikke få til at virke.. men kunne forstille mig at det var sådan noget for den vil hverken det ene eller det andet... kunne ikke forstille mig det da jeg brugte den tidligere idag.. men hvis jeg nu skifter dem kommer det så af sig selv igen..

• #9   20. sep 2006 har en ven der også har haft problemer med sikura bilalarm vi tog bare stelen af fra boksen også kunne den køre igen

• #10   20. sep 2006 det sku det gerne ja... med mindre i har nulstillet lagringerne af fj betj i boksen ved at lege med det så boksen har glemt fj betj. men på et eller andet tidspunkt er de jo døde lige pludselig såååå...

• #11   20. sep 2006 ja stellet det er vel den ledning der sidder foruden multistikket? den har vi også prøvet at tage af men ingen ændring eller jo så bipper alarmen ikke.. Ja om vi har nulstillet den er jo et godt ? da alt er blevet forsøgt og prøvet... men det er nemlig fordi jeg har en ekstra nøgle liggende et sted så kunne jeg eventuelt prøve den, men mener at den er løbet tør for strøm. men det er jo bare at få dem skiftet hvis det kan gøre det

• #12   20. sep 2006 prøv det ja

• #13   21. sep 2006 Jeg kører og laver bla alarmer og meget andet i biler til hverdag, og skal til Jylland, omkring Århus og ruten til Aalborg idag. Hvis du skal bruge hjælp og det er i nærheden, vil jeg godt forsøge at hjælpe dig hvis det er.

du kan evt ringe eller skrive på 40271608, tager tilbage til sjælland igen i aften ved 18.00 tiden

• #14   21. sep 2006 Lyder godt men jeg er fra esbjerg og det er et godt stykke væk fra hvor du skal hen har prøvet at ringe til dig.. Men skal ha fat i en der har´forstand på det for her står jeg godt nok af... har lige fået fat i monterings vejledningen men kan stadig ikke få det til at fungere

Kommentér på:
Hjælp med bilalarm!!!!

Annonce