{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Hjælp til evt. løs forbindelse {{forumTopicSubject}}

Mit baklys er holdt op med at virke og når jeg tænder bilen uden at have instrumentbordsbelysning tændt, er der heller ikke lys på bilen :/.... har prøvet at skifte sikring hjalp ikke, men prøvede så at vippe lidt med den, og så kom der gang i skidtet igen... slukkede så bilen, og gik ind igen... skulle så over til en ven senere, og der virkede det ikke igen... prøvede så med samme procedure med at vippe igen, men kunne ikke få lys i skidtet... har prøvet at give det WD-40... heller intet der gad at virke efter det.... hvad fanden skal jeg gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til evt. løs forbindelse
  • #1   24. sep 2006 starte med og skille det af for at se efter ir og om der er nogle kabelsko der er knækket eller hoppet ud af stikkene der er ikke rigtigt andre måder og gøre det på men det må jo være nede ved sikringerne så prøv og løsne sikrings boksen og se om der er noget som ikke er som det skal være. det kan også være det relæ du har til dit lys som er ved og være over de gode dage.

• #2   24. sep 2006 Vil ikke umiddelbart tro at det er ræle til lysende... for den sikring det er galt med gælder også for ABS sytemet og andre ting... og der er også en lampe der indikerer at der er fejl i ABS sytemet... så det er 100% at det er nede ved sikringen det er galt smiley

Men tak for hjælpen... vil kigge lidt på det i dag smiley

• #3   24. sep 2006 Så er fejlen fundet og rettet smiley en lodning i sikringsboksen der var revnet smiley

Kommentér på:
Hjælp til evt. løs forbindelse

Annonce