{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.464 visninger | Oprettet:

Bauhaus Bilbatteri {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens - Godt nytår.

Jeg kan mærke på min E30'er, at batteriet snart skal udskiftes.

Faldt over dette bilbatteri fra Bauhaus: https://www.bauhaus.dk/bil-batteri-12v-70ah.html?gclid=Cj0KCQiA1afSBRD2ARIsAEvBsNm8dbKargzDJKBoaTJcNS4o17UzPimwbCLwlNSZcKaVs3cujIXbzbQaAjK0EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Nogen der har erfaring med Bauhaus bilbatterier?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bauhaus Bilbatteri
  • #1   2. jan 2018 så vil jeg hellere køre hos en hugger, de plejer at have gode brugte batterier fx varta, du kan være heldig at finde nogen som er næsten nye. koster ca 100-150

• #2   2. jan 2018 #1: Hvordan vil du vurdere om et Varta batteri hos en hugger er næsten nyt?

Hvis du kan smide en 50er oveni, så kan du få et Bosch:

https://autobremsen.dk/bosch/0-34s4026-bosch-570412-blue-70-ah?gclid=EAIaIQobChMIneOnife32AIVDGcbCh1vfAdFEAQYASABEgIxa_D_BwE

• #3   2. jan 2018 Det er jo lidt afgørende hvilken bil det er til.. smiley

• #5   2. jan 2018 har sat et på den gamles mondeo for 1.5år siden og det her ikke været nogen problemer den starter altid smiley

• #6   2. jan 2018 Det er en BMW E30.

Overvejede en hugger, men det er nemlig svært at se, hvor gammelt batteriet er, og hvor længe det har stået.

Bosch er okay, og Exide er et rigtig godt batteri, - men de er ikke så pæne i motorrummet.

Okay, så ved vi et Bauhaus batteri holder minimum 1 1/2 år. smiley

Faktisk synes jeg Bauhaus batteri ligner et Exide batteri utrolig meget. Det er kun håndtaget der er anderledes. Resten ligner fuldstændig.

• #7   2. jan 2018 jeg har købt et varta og det har hold i lang tid. og så koster det os kun 100 kr. i stedet for at give 650 for et dårligt nyt batteri

• #8   2. jan 2018 Tog os bare til huggeren , fandt en Bmw med et hent nyt batteri i som var 3uger gammelt 200 kr

• #9   2. jan 2018 Min hugger giver 6 måneders garanti på brugte batterier.

• #10   2. jan 2018 Hos Autobremsen får du så lige 100 kroner for det gamle batteri, hvis du har købt et hos dem ..... Det gør så at Bosch batteriet nærmest bliver billigere end Bauhaus batteriet af tvivlsom kvalitet .

Det kræver dog at du befinder dig i nærheden af Rødovre, for det kan næppe betale sig at sende det retur med en fragtmand fra feks jylland .

Udseende ?
    Er det virkelig vigtigere end holdbarhed ?

Det fatter jeg så ikke meget af, da det sidder under en motorklap, som helst skulle være lukket 98% af tiden .

• #12   2. jan 2018 Har brugt ZAP i en del år nu. Virker fint til traktor og bil.
    Ifølge vognliste kan denne bruges (399kr), men fåes naturligvis større.

profilbillede
  • #13   2. jan 2018 "Men er ikke så pæne i motorrummet" Måske du skulle købe dette her https://www.istockphoto.com/fi/photo/gold-car-battery-gm175180093-22007196 smiley smiley

• #14   3. jan 2018 Tja, kan da godt være man lige skulle smutte forbi en hugger, og hører hvad de har fået ind af batterier for nylig, hvis man kan få et godt mærke et par hundrede kr. Så har jeg sådan set ikke noget imod hvis det stikker for meget ud.

Men er stadig interesseret i, at hører fra folk med erfaring med Bauhaus batterierne.
    Tænker jeg ikke er den eneste derude der er nysgerrig.

Henrik S. Hvor længe har bilerne kørt med batteriet?

Kim J. Hvor længe har Zap batterierne holdt i dine maskiner?

Dalsgaard. - Haha, måske lidt overkill til en gammel 320i. smiley

• #15   3. jan 2018 Man skal aldrig undervurdere sådan en e30er! Den har højere kurs end min e39er smiley

• #16   3. jan 2018 10:
    På en A-B bil som din Peugeot der kun er et par år gammel, er den eneste gang man drister sig til at åbne klappen jo nok for at finde oliepinden, eller sprinklerbeholder mv., men i en 20-25år gammel klassiker, eller endnu ældre, der er motorrummet sku en ligeså vigtig detalje som kabine mv.
    Jeg synes også dem der sætter et red/yellowtop batteri i en helt standard amerikaner, det ser så tumpet ud, selvom det er et rigtig lækkert batteri, men det passer bare ikke ind i et originalt motorrum fra 50/60erne og på en e30er, Sierra mv. der sidder batteriet yderst femtrædende og med labelen udad, så jeg kan snildt følge trådstarter, da jeg går op i det samme og til mine originale biler, som min Sierra Scorpio og E30er, der forsøger jeg at finde batterier, der ligner det originale mest muligt i design og allerhelst et orginialt Ford/BMW batteri, selvom min e30er har det gemt væk i bagagerummet.

Panter, afhængig af hvor du bor, så kontakt Koed i Kolind, de har en stak AGM BMW Batterier, fra BMWs testcenter, som har siddet på nye biler, der blot er brugt til test og derefter skrallet for dele, så det er helt nye AGM batterier, du køber til samme pris som et varehus batteri og så er det originalt BMW når nu dit sidder i motorrummet og du går op i både udseende og kvaliteten, så er dette nok det bedste bud, men fragten løber dog op, hvis du ikke kan hente det, men det gør det vel også fra Autobremsen?! smiley

• #17   4. jan 2018 Tak for forslaget Cawdy. Vidste ikke det var en mulighed fra Koed.
    Bor desværre ikke i nærheden af dem. Giver Koed nogen form for garanti?

• #18   4. jan 2018 Ja de følger almindelig dansk lovgivning og yder ellers bare den bedste kundeservice der kan tænkes ??
    Skriv den 1. Lørdag I Maj i kalenderen der holder de KÆMPE åbent hus/træf med rullefelt til 100kr og GRATIS øl og pølser!

• #19   7. jan 2018 Hej Folkens

Mange tak for jeres råd.

Jeg har besøgt min lokale ophugger som nogle af jer foreslog, men han havde ikke nogen batterier, der så særligt sunde ud.

I det hele taget er jeg ikke specielt tryg ved brugte batterier, da alderen betyder meget for batteriet, og der er sjældent datomærkning på bilbatterierne i Danmark.

Har derfor været hos Harald Nyborg, T-Hansen, Bauhaus og Biltema.

Harald Nyborgs batterier har 2 års garanti, T-Hansen og Bauhaus 3 år, og Biltema 4 til 6 år, alt efter hvilken type batteri du køber.

Jeg overvejede derfor et af biltemas batterier, men kunne ikke finde et der passede til bilen, som samtidig var diskret.

Jeg har derfor købt batteriet fra Bauhaus, der også var det billigste, og gemt kvitteringen sammen med bilens andre dokumenter.

Et gennemsnitligt bilbatteri holder 3-4 år. Så vi må se hvad jeg har at sige om Bauhaus batterier om 3 års tid. smiley

Kommentér på:
Bauhaus Bilbatteri

Annonce