{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan afmontere man en strømfordeler?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   5. jan 2018 det er ikke et job for dig hvis du ikke ved hvordan man gør den skal sidde rigtigt for at tændnings tidspunktet er korrekt og ved du ikke hvordan har du heller ikke en tændningspistol så få fat i en der har forstand på det og værktøjet

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#2   5. jan 2018 men der hvor din strømfordeler går ind i motoren sidder der en "hestesko" der sidder en 8 mm bolt i den skru den ud og så kan du trække fordeleren op nogen gange sidder de godt fast og skal have nogle små slag forsigtige slag med en hammer mens man trækker op med hånden

• #3   5. jan 2018 start med og sætte motor på mærkerne,
    så der er tænding på cyl. 1

så skulle der være et mærke på strømfordeleren, hvor cyl. 1 er,
    der skal rotor vende hen.

når det passer så kan du afmontere den,

gør du ikke, kan du komme til at bøvle med og få timet strømfordeleren igen ved montage.

• #4   5. jan 2018 Nu har jeg fået den op OG markeret op, hvordan fanden får jeg den der split ud i bunden?

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#5   5. jan 2018 læg et billede op kan sgu ikke huske hvordan der ser ud i bunden

• #6   5. jan 2018 med en dorn og slå den ud,

men tror du ikke du skal søge fysisk hjælp, når du ikke selv ved hvordan man gør noget så simpelt som og skille ting ad

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#7   5. jan 2018 6 der er jo nogen der hellere vil ødelægge det før de indser de burde have søgt en kender

• #8   6. jan 2018 Jeg prøvede først med sådan en og en hammer, den rykkede sig bare slet ikke, blev bare i tvivl om der var en speciel måde man skulle bruge.

• #9   6. jan 2018 læg et billede op

det plejer og være en rørsplit,
    og de sidder rigtig godt fast,

da de jo ikke må rygr ud, ned i motor.

• #10   6. jan 2018 jeg har fået banket den ud, konstatering er at den impulsring krogslund har under bilmodellen ikke er den rigtige :#

Kommentér på:
hvordan afmontere man en strømfordeler?

Annonce