{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Hjælp til generator. Galant {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg har et problem med et projekt jeg anskaffede mig for noget tid siden. Det er en galant 2.4 gdi 4g64 fra 2000 Problemet er bilen lader ikke strøm og gjorde hellere ikke da jeg hentede den. Jeg vidste det godt da lade lampen lyste og batteriet var dødt. Jeg tænkte det bare var børsterne der var slidte men nu har jeg afmonteret generatoren og splittet den ad. Og børsterne fejler ingen ting. Tror generatoren er forholdsvis ny Da den storset ikke er slidt. Jeg lod mærke til der var en sort ledning med en rund kabelsko i enden der hang løst ved generatoren (se, billed) jeg tænker det måske er en signal ledning af en art. Men jeg er lidt på bar bund så hvis der er nogen der kunne hjælpe ville det være fantastisk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til generator. Galant
  • #1   30. jan 2018 Det ligner nu mere en stil ledning de har glemt at sætte imellem boltene da de monteret den generatoren i sin tid.eller på en anden bolt et sted.men ja er den til generatoren så kan det være problemet

• #2   30. jan 2018 Ja, jeg læste godt en tråd der nævnte noget om en stel forbindelse på nogen biler der skal monteres på fastspænding ved generator. Det bare utroligt jeg intet kan finde om den generator eller stikkene. Jeg har søgt overalt men problemet er alle tråde jeg kan finde er omkring generator med 3 stik. Og den her har jo 5 stik 6 med den sorte

• #3   31. jan 2018 Kør forbi noget autoelektro med generatoren, det vil tage dem 5 minutter at teste om generatoren virker inden du begynder på alt muligt.

• #4   31. jan 2018 Ja det vil jeg prøve synes det dumt at ofre på en generator. Hvis det en næsten nyt generator fra mitsu. Der virker

• #5   31. jan 2018 Kiggede lige på ledning igen og jeg tror sku den er grøn. Jeg har lidt svært med gamle ledninger fordi jeg er farveblind

Kommentér på:
Hjælp til generator. Galant

Annonce