{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Kim H
Kim H
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 7

Støj/rystelser i Sportsvan {{forumTopicSubject}}

Hej Bg Jeg har en Sportsvan fra 2005, som pludselig er begyndt at ryste rigitg meget foran. Det følelses som om det er ved højre forhjul. Bremser og hjul er nye. Det kommer når jeg presser bilen, fra ca 70-80 km/t og opefter. Der kommer også en slags "fløjten" derfra. Hvis jeg sætter den i frigear og lader den trille så er der ingenting. Og gir jeg den gas i frigear så "fløjter/hyler" den heller ikke! Nogen der har en idé om hvad pokker det kan være? Selvtænker jeg lidt en defekt trækaksel...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støj/rystelser i Sportsvan
  • #1   7. feb 2018 Ja det kan nemt være en dårlig trækaksel. eller hjul lejer. men det kan jo også være dækket der har taget en kasse eller fejl i dækket, eller noget i den stil. har du prøvet at sætte et anden hjul på den side ?har set fejl selv på nye dæk før.

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    mar 2013

#2   7. feb 2018 Freeway mamge tak for svar. Men hvis det var en smadret hjulleje ville den så ikke have "synget/pibet" et godt stykke tid?

• #3   8. feb 2018 nej Det kan komme fra dag til dag. et hjul lejer der går til. Det kan ske langsom men også hurtig.

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    mar 2013

#4   8. feb 2018 Freeway jeg prøver lige med at andet dæk i første omgang og ser om det kunne være det. Så er der da éen mulighed mindre!

• #5   8. feb 2018 men har døjet rigtig meget med skæve bremserskiver for på min fars bil den er helt magen til din. har købt nye skiver to gang på på to år. som er meget da han ikke køre meget i den. men sidst her fik jeg drejet Skiveren af. og det har løst problemet og det ikke kommen igen. men du kan ikke mærke noget når du bremsen ned vel.
    fik også renoveret begge caliberer for,med alt. uden det hjalp.

Kommentér på:
Støj/rystelser i Sportsvan

Annonce