{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

H. E
H. E
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14

Led lys til baklyset {{forumTopicSubject}}

Hej drenge,

Lige et hurtigt spørgsmål.

Loven omkring baklyset siger jo at det skal være hvidt.
Ville der mon være noget forkert i at udskifte de almindelige pærer, til et sæt Philips LED pærer med enten 4K eller 6K Kelvin?

Kører i en Hyundai I10 IA. Så har lygter i hver side af bilen. Hvilket er ret smart, for så kan man faktisk også se noget bag bilen, når man bakker i mørke. Derfor det kunne være rart med nogen bedre LED pærer smiley Og så ser det jo også federe ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led lys til baklyset
  • #1   25. feb 2018 Jeg har endnu til gode at se Bent betjent tjekke farven på baklygter, så det gør du sgu bare. smiley

Jeg har monteret 2 LED arbejdslamper under kofangeren på min Transporter, så der er dagslys når jeg skal finde en plads. smiley

• H. E
    H. E Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #2   25. feb 2018 Er ikke så bange for farven som sådan. De går jo også op i om skidtet ikke blænder smiley Blandt andet også derfor jeg ikke har købt LED til forlygterne endnu. Dem ved jeg så er ulovlige at bruge, men ja smiley
    Kører dog med LED pærer i nummerpladelyset, hvilket jeg virkelig er glad for. Ser fantastisk ud, og får bilen til at se meget mere moderne ud smiley

Kommentér på:
Led lys til baklyset

Annonce