{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Peugeot 206+ vibrerer/ ryster ved ujærnheder {{forumTopicSubject}}

Hej har det problem, at når jeg kører over bump,og ujævnheder, så engang imellem lyder og føles det som om jeg kører over en rillet brøndrist, i starten syntes jeg kun det var galt nårjeg kom over 80-85, men nu syntes jeg også det galt ved lavere fart, lyder som det er fra bagenden, og syntes også den er lidt hård i det, hvad kan der være galt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206+ vibrerer/ ryster ved ujærnheder
  • #2   16. mar 2018 Er det forfra eller bagfra ?
    Forfra kan det være bærearmsbøsninger, stabillisatorbøsninger eller tårnlejer .

Bagfra kan det være bagbrosbøsninger . En 206+ er dog i min verden "for ny" til endnu at have slidt bagbroen/bøsninger op .

• #4   16. mar 2018 Vil også sige det er nok bagbroen der har sat sig så den bliver hård. Så du skal nok have skiftet den. prøv at tjekke om hjulene står skrå. eller vis du trykker på bag enden af bilen. vis den er helt stiv så er det med stor sandsynlighed den bagbro og så skal du have renoveret den eller anden ny eller brugt på. men vis du kan skrue selv eller kender en der kan .så kan man få en renoveret til 2000 til 3000kr .

• #5   16. mar 2018 @S J

der tager du fejl, 206+'eren startede i 2009 smiley

• #6   16. mar 2018 Ja min er fra 2011, og har fået skiftet bagbro engang før??,

• #8   16. mar 2018 Hvis det er bagbro så kig på kvalitet bagbro.dk de har samarbejde med værksteder der montere fra 1500 så renoveret bagbro til 2500 kr og montering til 1500 er vel egentlig ok

Kommentér på:
Peugeot 206+ vibrerer/ ryster ved ujærnheder

Annonce