{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Bmw 535d e60 vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg problemer med min bmw igen, den kan ikke starte, jeg har målt på batteriet og der er omkring 6v, men tror det er fordi der er noget der spærre for at den virker,
Imens jeg har prøvet at finde ud af hvad der er galt, så begynder tyveri alarmen og køre og stopper lidt efter igen
Har nogle fejl koder
4166
4cf3
4bf3
43f2
3ff1
4661
4677

A14

A74d
A74E

A554
A559
931d

A409

A788

Håber nogle har nogle svar på det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw 535d e60 vil ikke starte
  • #1   26. mar 2018 Lyder til dit batteri har så lavt strøm din bil/ecu laver ghost fejlkoder. fejl der ikke er der. for batteriet er godt nok flad vis du kun kan måle 6 volt. få det ladet op eller skift batteriet vis det er færdig.og slet alle de fejlkoder og evt kode det nye batteri til bilen .er den ikke så ny at den skal det vis jeg husker rigtig. og har set det med alarmen går amok på andre biler nu når de mangler strøm også.

• #2   26. mar 2018 Det kan godt være men det er da svært og skifte når der ikke er strøm på, man skal da gøre noget med en tester når man skifter batterier på sådan en

• #3   26. mar 2018 Det da ikke svært at skiftet det da bare og pil det gamle batteri ud. og sætte et nyt i eller lade det op. vis det er i orden og så slet de fejlkoder. og evt kodet batteriet vis det er nyt du sætter i.

• #4   26. mar 2018 Nej det er ikke svært at pille ud men man ikke bare tage batteriet ud af sådan en bil, man skal aktiver noget på en tester for at gøre det skal man ik?

• #5   26. mar 2018 Ikke for at tage det ud. Det først vis du sætter et nyt batteri i du skal kodet det. men den kan stadig starte med det nye batteri der vil bare lægge en fejlkode på det vis du ikke koder det. og så kan du jo altid finde en bagefter der kan kode det .Du kan jo også bare tage det ud og lade op og i igen så burde det ikke skulle kodes igen. vis det kan lades op jo.

• #6   26. mar 2018 Okay prøver at kigge på det

• #7   26. mar 2018 det kan da være at du er heldig at den fjerner alle fejl hvis du får liv i den igen.. men batteriet det er nok dødt.. et alm syre batteri kan ikke lide at blive kraftigt afladet..:s

Kommentér på:
Bmw 535d e60 vil ikke starte

Annonce