Til Toyota-folket!: Kabine i Carina E? {{forumTopicSubject}}
Hvis der er nogen Toyota-eksperter herinde, må de sgu meget gerne hjælpe mig
Jeg skal hjælpe en ven med et projekt, som lyder på at hele kabinen i en ToyoToyota Carina E (fra 1/1994) skal have en nyere kabine, fx en model fra 1998.
Så er spørgsmålet bare om man kan det? Om det er samme karosseri-mål osv? Og hvad man gør mht airbag osv?
I modellen fra 1994 er der kun én airbag, og fx i den fra 1998 er der 2.. Kan begge airbags komme til at virke, hvis man sætter den i modellen fra 1994?
ALTSÅ, det jeg spørger om mere præcist, er om man uden problemer kan flytte HELE kabinen (inkl sæder, dørbeklædning, instrumentbræt, airbags osv osv) fra fx en nyere totalskadet model over i en ældre model?
Håber i kan hjælpe
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 1.305
jah som sådan burde du ku smide alt hva der hedder sædder og dørblædning over i, men hvorfor instrumentbordet?? eneste forskel er jo sådan set kun aribagen..
om man kan flyt den ska jeg ik ku sige, men ku forestille mig at der ska ny airbag boks i plus ledningsnet, det sammen til speedometeret, hvis det er anderledes i det nyere instrumentbræt, stikkene passer ik, med mindre i selv laver dem om self. men held og lykke med det da, lyder spændene.
Til Toyota-folket!: Kabine i Carina E?