{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.545 visninger | Oprettet:

VW Transporter T5 ESP-styreboks placering? {{forumTopicSubject}}

Davs alle,

På arbejdet går vi pt. og bøvler med en Transporter, der har ESP-fejl.
Vi har mistanke om, at der er dårlig forbindelse til styreenheden, men vi kan sgu ikke rigtig finde ESP-styreboksen. Vi har været rundt i alle mulige kroge af det fantastiske internet, men uden held.

- Derfor tænkte jeg, om der måske var nogen, som havde kendskab til, hvor pokker sådan en ESP-styreenhed sidder?
På godt tysk hedder den ESP-Merhfachsensor.

Vi har haft kigget over, under og på ABS-blokken, men uden held, og har ydermere haft skilt instrumentbordet godt og grundigt ad, men vi kan bare ikke finde skidtet.

Jeg håber, at der er en venlig sjæl, der kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Transporter T5 ESP-styreboks placering?
  • #1   24. apr 2018 Nu kender jeg ikke lige modellen, men tænker at den kunne jo sidde indbygget i ABS, for der er jo lidt de samme funktioner der er i dem.
    Har i ikke en fejl i kan gå ud fra, de gange jeg har rodet med sådan noget skidt, har det været løse lodninger i styreboks pga. Magnet ventilerne jo slår alt løs når de er aktiv.

• #2   24. apr 2018 Har du kontrolleret om den sidder under førersædet ?
    polobjørn

• #3   24. apr 2018 @Buggi Boy, den sidder ikke som et led i ABS-blokken, da det hele egentlig startede med en fejl på den oprindelige. Vi har derfor skifte ABS-blok, og sidder nu tilbage med en ESP-fejl, jeg kan dog ikke huske den eksakte. Vi er også ude i, at det højst sandsynligt er ledningsrelateret, men eftersom, at vi ikke kan lokalisere ESP-styreenheden, kan vi ikke teste den.

@polobjørn, jeps, båden under fører- og passagersæde, men uden held.

• #4   24. apr 2018 den ABS blok som i skiftede ud med havde den nøjagtig samme nr. og bogstaver ????
    polobjørn

• #5   26. apr 2018 @polobjørn
    Ja, det er præcis det samme

Kommentér på:
VW Transporter T5 ESP-styreboks placering?

Annonce