{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

PanicSonic
PanicSonic
Tilmeldt:
19. apr 2007
Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 17

ODB software og udstyr {{forumTopicSubject}}

Hvilken software kan bruges til at "pille" i bilens computer, så som frakobling af egr mm.

Jeg tænker det er muligt. Med noget software til en alm pc?

Og hvordan optimerer/tuner man en bil? Er også via en alm pc med det rigtige software? Jeg tænker det kræver en del viden og erfaring grundet de høje priser som tunings virksomhederne tager.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ODB software og udstyr
  • PanicSonic
    PanicSonic Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 17
    #3   29. apr 2018 I min verden findes der ikke noget man ikke kan "klare". Man kan læse/uddanne sig til alt. Nogen har måske svært ved det pga ordblindhed mm. Men det er ikke gældende for mig.

    Jeg ønsker blot svar på mine spørgsmål. ??


  • #5   29. apr 2018 Sgu da en fesen holdning at have "kræver mere end du kan klare"

    Selv de bedste tunere i verden startede vel også på bar bund engang...

    Hvis det er noget du seriøst gerne vil lærer at lege med, så køb en ældre saab 9-3 eller 9-5 der er vist meget hjælp at hente, og har hørt de har fået låst den orignale styrebox op.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #6   29. apr 2018 Qualitec holder også kurser i motorstyring af og til, det var måske noget der kunne bruges.

  • #7   29. apr 2018 Nu vil jeg godt give #1 ret, bare at spørge om, hvad der skal bruges. Er som udgangspunkt, det samme som at sige. Man ikke aner en skid om det...

    Men hvis du mener du magter, både binær og hex tal systemer. Så skal der ikke ret meget mere end en Hex-Editor og en .bin fil fra bilen.


    profilbillede
Kommentér på:
ODB software og udstyr

Annonce