{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

fiat selespeed {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har lige købt en fiat stilo Abarth med 2,4L motor og selespeed gearkasse.
jeg købte den med fejl på el til gearkasse og fik den da også billig og der var også nogen løse forbindelser .... men den mælder stadig fejl selv om min mekaniker har slettet fejlkoden i computeren, jeg har kunne få den i gear 2 gange så jeg ved at magnetventilerne virker... men er det bare løse forbindelser som kun kan løses ved at skifte ledningsnet eller skal jeg ind til Fiat for at få ordnet?.
vil godt høre fra nogen der kender til disse gearkasser.

pft kristian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiat selespeed
  • #1   28. maj 2018 Ved godt det ikke er nogen hjælp nu hvor du har købt det, men har hørt det skulle være det værste lort og det var en manuelgearkasse med computerstyring af hydraulisk skifte af den manuelle gearkasse. Men igen kender dem ikke personligt....

Alfa kører med det samme på de gamle 156'er. Konvertering til manuel må være vejen frem...;)

Knæk og bræk

• #3   28. maj 2018 Prøv at forhør dig hos Skallebølle Auto på fyn, de har godt styr på Italienere.

http://www.skallebolleauto.dk/

• #4   1. jun 2018 at konvertere ville nok være en mulighed men hvilken gearkasse skal man vælge??

• #5   6. jun 2018 for at være helt ærligt, tror jeg ikke det kan betale sig med mindre du er gode venner med din mekanikker. Men du skal vel bare finde gearkasse typen fra en manuel model og tilhørende pedalsæt, interiør omkring gearskiftet + små ting....

el

Skyd den af til højest bydende hvis du ikke selv kan skrue bil, accepter det var et kort eventyr. Tror de fleste der roder lidt med biler, har været igennem en bil som de har måttet acceptere ikke var det bedste køb. Generelt holder jeg mig personligt fra alt hvad der hedder automat gear, da det er pisse dyrt at reparerer på generelt.

Kommentér på:
fiat selespeed

Annonce