{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Vand i bilen? 307cc {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Der er begyndt at komme vandlyde fra min Peugeot 307cc hver gang jeg accelererer og bremser. Det lyder som om der er masser af vand løst i en hulrum et eller andet sted i bilen. Først troede jeg det kom fra tanken, men da jeg fyldte den op kom lyden stadigvæk. Efter det store regnvejr i dag er det blevet værre. Er der nogen som har oplevet det samme, og ved hvordan jeg får vandet ud?

Bagagerummet er skilt ad, og der er intet st se de

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand i bilen? 307cc
  • #1   16. jun 2018 Det kan være at dine drænhuller i dørene er lukkede til og ellers kig efter om der er drænhuller der er stoppet i vanger.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.896
    #2   16. jun 2018 Det kan være inde i dørene, vangerne, paneler. Så du må alle dræn huller efter

• #4   16. jun 2018 Det er ikke fra dørene. Men hvis det er fra vangerne eller panelerne, hvor kommer vandet så ind fra? Har kigget langs listerne ved sideruderne bag og bagagerummet, og der er intet vådt.

• #5   16. jun 2018 Der sidder nogle "tagrender" under torpedo pladen der skal sende vandet ned på jorden, men hvis de er tilstoppede (skidt, snavs, blade) kan vandet løbe over og rende ind i bilen og gemme sig i diverse lister, rum osv... I en af mine gamle biler skete det samme og til sidst rendte vandet ud på gulvet bag førersædet inden jeg fandt fejlen...

• #7   17. jun 2018 Der er intet vådt i bilen. Har skilt sidepanelerne af og der er heller ikke noget vådt der.

Den er ikke tilstoppet ved torpedopladen, da jeg har tjekket det efter.
    Vandet er et sted i panelerne i venstre side bag bagdøren.

I morgen vil jeg lige kigge bunden af bilen efter, hvis der er tilstoppede hullerne bunden.

• #8   17. jun 2018 Vandet splasker frit rundt inde i sidepanelet i venstre bag. Er det overhovedet normalt at der skal løbe vand ind der og komme ud fra et hul i bunden?

• #9   17. jun 2018 Ja det kan jo løbe langs ruden nede . eller så manger der en prop i panelet i inderskærme så hjulet sender vand ind i det der. op på en lift med den.og tjek de huller der er i panelkanten de er helt sikkert lukket at skidt. Så rens dem.

Kommentér på:
Vand i bilen? 307cc

Annonce