{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Oliemaaler helt død? {{forumTopicSubject}}

jeg kom ud i min bil til morgen og da jeg startede den var min olitryksmaaler HELT død,(saa folk ved hvad jeg snakker om maa jeg heller lige sige jeg har en renault 5 gt turbo) og reaegere slet ikke og rør sig slet ikke. Hvad sker der hvis jeg køre i bilen og har den meget daarligt af det og hvad skal jeg have skifted for det virker hvis det ikke kun er maaleren der er gaaet?

can anyone help?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliemaaler helt død?
  • #1   30. okt 2006 lad være med at køre videre.... det kunne tænkes din oliepumpe er død og hvis du kører videre så kan du vinke farvel til din motor... man skal ALDRIG kører vidre hvis olielampen lyser

• #2   30. okt 2006 dollar ja det skal det da.

• #3   30. okt 2006 - Dollar -
    Ja men op til et max tryk ved ca 3000 o/m og der skal den holde trykket hele vejen op og så falde under de ca 3000 o/m igen.

• #4   30. okt 2006 Har ikke helt styr på hvordan den virker på en Renault 5 men jeg går går ud fra at den har nogle år på bagen. Der sidder mange gange et traditionelt stik på selve olietrykskontakten (laver et mekanisk tryk om til en analog visning på selve manometeret) det kunne jo være at dette var faldet af. Hvis indikatoren er rent mekanisk det vil sige olie tryk direkte til manometeret kan det evt.være blokeret et eller andet sted på sin vej da det er et meget fint rør. Nogle enkle forslag som du måske kan bruge
    Håber du finder en løsning.

Mvh.
    Claus

• #5   30. okt 2006 det er sikkert kontakten, men kør ikke videre før du er sikker. har selv prøvet hvor den lyste periodisk, pludselig lyste den konstant. selvom jeg var ret sikker på at det var kontakten, var det nogen ubehagelige minutter efter....

• #6   30. okt 2006 min makkers svigerfader har et firma i Chrfeld, som sælger bilige renault stumper, han roder selv lidt i hurtige biler ( har en renault GT turbo 2 med 430HK, motor lavet af gordini). tror at han kan hjælpe dig.

Stony Renault
    Industrivej 3-5
    6070 Christiansfeld
    Tlf: 74560662

Kommentér på:
Oliemaaler helt død?

Annonce