{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

rude til e30...hjælp {{forumTopicSubject}}

fik ved et uheld smadret den bagerste rude i højre side af bilen på min gamle bmw i dag...
først kørte jeg ned til den lokale hugger,han kunne ikke skaffe noget som helst,fair nok....ringer så til bmw i næstved og snakker med dem,finder så ud af at pga ruden kan åbnes er den åbenbart lidt speciel (ihvertfald ifølge ham aben hos bmw) han siger så han vil ringe tilbage fordi han ikke lige kan finde ud af hvad han skal gøre...efter lidt tid ringer han så og siger at han kan skaffe en grøntonet rude hjem fra tyskland til 1000kr plus moms,siger så til ham at jeg ikke kan vente på at få den hjem helt fra tyskland da jeg jo skal bruge bilen(plus jeg ikke gir 1250 kr for en grøntonet rude når de andre er klare),han påstår så også at han har snakket med danmarks største lager af brugte bmw dele og de kunne heller ikke skaffe den.

så er det jeg gerne ville høre hvad i ville gøre hvis det var jer? hvem skal man kontankte ?

og tror i man kunne smide en normal siderude i uden åbne funktionen da sådan en kun vil koste 500 kr og kan skaffes hjem på et par dage...kunne bare godt forestille mig det kunne blive noget fusk....

på forhånd tak for jeres svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rude til e30...hjælp
Kommentér på:
rude til e30...hjælp

Annonce