{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Vento der er bange for vand!? {{forumTopicSubject}}

Hey - har sku et lille problem med min lille vogn. Hver gang det regner kraftigt sætter den ud og den kan ikke starte om morgenen når det har regnet om natten. Har dog tømt en hel dåse fugtfortrænger ud i motorrummet - hvilket også virkede nogle dage. Men så kunne den ikke starte igen i morges før jeg havde sprøjtet det på igen. Den går også en smule ujævnt i tomgang !? nogle forslag til løsning af problemet!? Og drop dumme vitser so "det er fordi det er vw" smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vento der er bange for vand!?
  • #1   5. nov 2006 har du evt. lagt mærke til hvor du sprøjter fugt fjerneren hen når det virker?
    lyder som noget tænding evt. kan du se om der løber vand ind i motorrummet nogen steder, måske hul i din torpedoplade el noget som helst, det self. lidt svært og se hvor den er fugtig hvis du har sprøjtet en hel dåse fugtfjerne på.. smiley

• #2   5. nov 2006 det er fordi der trænger vand ind i fordelerdækslet bare tag det af og tør det, giv det lidt pronto og samle igen så er den i vinkel... har nemlig selv haft samme problem med en g2er

• #3   5. nov 2006 Tjek tændkabler, strømfordeler, tændspole osv osv. Meget tænkeligt at din strømfordeler er revnet et sted.

Hvis dette ikke er tilfældet så kør din motor varm og sæt den indenfor for at køle ned. Sprøjt derefter tændkabler osv ind i klar tektyl.

Det burde kunne gøre tricket...

• #4   5. nov 2006 Ny rotor, fordelerdæksel, tøndrørskabler og tændrør, så er den ude af verdenen :), og det koster heldigvis ik det store til sådan en bil.
    Spild af tid og pronton at rende og sprøjte det rundt omkring

• #5   5. nov 2006 Har lige et tillæg til dette - Når det har regnet og jeg startet op så kan man høre en masse vand der risler når jeg drejer!? lyden kommer fra motorrummet. Et sted mellem kabinen og motorrummet under forruden!? nogen indflydelse på mit problem!?

• #6   6. nov 2006 Nej, det er nok servoolie, du kan høre når du drejer smiley

Kommentér på:
Vento der er bange for vand!?

Annonce