{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justering af turbo golf 4
  • #1   23. jul 2018 Det styres elektronisk med n75 ventil.

• #2   23. jul 2018 Kan du ikke forklare nærmere? Kan jeg ikke indstille actuatoren

• #3   23. jul 2018 Du kan godt justere trykket. vis den evt står for lavt. og ja stangen skal blive kortere så hæver du trykket. og længere så justere du trykke ned. men vis du justere trykket for højt så går ecu via map sensor ind og sætter bilen i nødsystem. så vis du vil have den Højer op. kan du skrue den ind til den går i nødsystem og så lidt tilbage hvor den ikke gør. så er det Max du selv kan justere den op. vis du forstår. men nummer et er at få chippet den ind og rullet den. så den får mere brændstof jo mere turbo tryk den får. og så hæver de turbo trykket og mængde via ecu/obd stikket.

• #4   23. jul 2018 Aha ok?? jamen jeg har lige købt golfen og den er chippet til 180-190 hk med et tryk på 1 bar. Jeg synes bare at aktuatorstangen er lang til bolten. Min forhandler sagde at den ikke kunne komme højere op i tryk med chipningen, men jeg tænker den nok kunne tage 1,5 max. Er det mig der er forkert på den?

• #5   23. jul 2018 Den burde kunne komme Højer op i tryk. har selv kørt 1.6 på en tdi engang. men du kan stadig ikke skrue den Højer op end hvad den er kørt ind til tit . da den vil gå i nødsystem din bil/ecu. men du kan da prøve du kan jo altid justere den tilbage vis det sker. og pas på med ikke at give den for meget vis den får for højt tryk uden brændstof mængde. kan den brænde et stempel eller ventil. og hvad er der lige lavet ved den siden han siger den har De hk ? og hvad motor

• #8   23. jul 2018 er det en benzin 1.8t ? 150 hk . for hade læst forkert. da jeg trode det var en 1.9 tdi :-). men stadig det samme der kan ske som jeg beskrev

• #9   23. jul 2018 Den er født med 150hk der er lagt en anden motor i med airconpumpe, så tror den er nyere end selve bilen

• #10   23. jul 2018 Det er en benzin

• #11   23. jul 2018 Ja det er en golf 4 1,8 gti turbo

Kommentér på:
Justering af turbo golf 4

Annonce