{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Golf 3 starter ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger.

Jeg er simpelthen ved at få grå hår, og derfor søger jeg hjælp herinde. Så jeg håber i kan hjælpe mig.

Problemet er følgende.
Jeg har en golf 3 1.6 der ikke vil starte. Der er masser af gnist dog er tændrørende helt tørre. Derfor skiftede jeg benzin pumpe, selvom den gamle faktisk ikke fejlede noget.. men lige lidt hjælp det. Skiftede flange under indsprøjtningen, og sendte hele mono point "karburatoren" ind til vw og fik den renoveret. Efter 3 uger har jeg endelig fået den tilbage men den spytter stadig ingen benzin ud af dyden...

Nogen der ved hvad det ellers kan være? Ledninger er tjekket og de virker intakte.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3 starter ikke?
  • #1   21. aug 2018 nu har du tjekket at din benzin pumpe køre kort når du slår den til tænding ikke ? Så du ved den får strøm.

• #2   21. aug 2018 Den får strøm og der kommer benzin ud af slangen ved indsprøjtningen. Der kommer dog bare ikke videre derfra. Det skal siges at hælder jeg benzin direkte ned i spjældet, så starter bilen kort tid.

• #3   21. aug 2018 nu har du tjekket alle sikringe også ?. for det kunne lyde til der evt manglet strøm til ecu når den ikke aktivere dysen i mono indsprøjtningen.

• #4   21. aug 2018 Ja sikringerne er tjekket efter, samt alle relæern. Der var heller intet at komme efter smiley
    Ved vw fortalte de dog at der var en ventil i indsprøjtningen der var brændt af. Men alt indmad er skiftet, så kan det vel ikke være samme problem igen?

• #5   21. aug 2018 prøv at måle ud om dyse får strøm når du forsøger at starte. for vis de skriver ventil kunne jeg kun for stille mig det var indsprøjtning dysen de snakket om. og ved at måle om den får strøm. så kan du hurtig se om den fejler noget. for får den strøm og den ikke sprøjter benzin. så den død

Kommentér på:
Golf 3 starter ikke?

Annonce