{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.870 visninger | Oprettet:

geni til install af tester program søges {{forumTopicSubject}}

Efter mange år med VAG biler og egen tester, har jeg erhvervet mig en Nissan X trail årgang 2015.
Allerede nu har jeg oplevet behov for at udlæse fejl og evt slette dem og de næste års ejerskab skal nok lønne sig med et sådant.

Jeg har købt en Snooper og forsøgt at installere Wurth (WOW!)
For at min bil er med skal jeg i version 5.00.12 eller evt over i noget Delphi Autocom.

Jeg har brugt 3 aftener på at rode på nettet, se youtube videoer om aktiveringer og versinoer, købt en kode på ebay osv.
Nu kaster jeg håndklædet i ringen !!

Jeg søger her en IT guro og erfaren tester, som vil smide det på min pc så det virker.
Beløning med kolde øl, Uganda dollars og taknemmelighed hører med til forventningerne. BARE lortet virker !

Geografisk i øst eller Nordjylland mellem Aalborg og vejle...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  geni til install af tester program søges
  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #1   24. aug 2018 Jeg kan godt hjælpe dig med software, så længe det ikke er et lorte kabel du har købt smiley

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

#4   24. aug 2018 #3 bare du er tilfreds, så er det fint

Vi fik ikke kablet til at snakke med bilen, så der er bestilt et jeg har anbefalet, så må vi se om det løser problemet smiley

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

#6   25. aug 2018 #5 bare rolig, jeg har styr på det smiley

• #7   25. aug 2018 Jeg kan hjælpe. Jeg kan lægge det nyeste delphi på dansk 2015.1.3 samt wurth wow til at kører på tværs over hinanden. du velkommen til at skrive en pb. Det kan klares over teamviewer så det kan klares hjemmefra samt et telefon opkald. Mvh

Kommentér på:
geni til install af tester program søges

Annonce