{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Transporter Lade(lys)problem {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Transporter inde for en kunde/bekendt.

Det er en 92 eller 94 Model (kan ik huske det da han har en lidt ældre model Caravelle med en 2.4D der er stået af han har tilbudt mig jeg overvejer at købe til projekt) 2,5Benzin.

Planen var at jeg sku lave den klar til syn, og det gik også glat med ny udstødning, lidt bremser og et par nye bagfjedre.

Men så lånte jeg den ¨på en langtur fra Randers til SKærbæk (ved Esbjerg) og da vi ankom til SKærbæk lugtede der EKSTREMT af en blanding af rådne æg/rådden fisk.

Vi troede det var fordi det var den gård vi holdt ved, men selv længere henne da vi holdte ved en grillbar stank det stadig.

Fik fundet ud af det var batteriet der stod og kogte

Nå men vi trillede hen til det sted vi sku være de næste par timer (ik så langt derfra).

Da vi så sku hjem igen, ku vi ik rigtig få gjort noget ved det andet end vi bare måtte køre, da vi jo ik havde ku lugtet det på motorvejen.

Men vi havde så et stop i Århus, og der startede den fint igen, men der var det blevet mørkt da vi kørte fra Århus, og jeg fandt ud af kørelyset ik tændte og ladelampen lyste.

Tænkte det jo nok var fordi generatorremmen var sprunget eller den havde slået fra for batteriet.

Men nu har jeg så lige sat et helt nyt batteri på, og den lyser stadig i ladelampen, og ingen lys?!

Har målt strømmen efter, og den hodle ren stabil strøm, selv når man sætter den på langt lys, og den stiger i volt når man gir den noget gas.

Er der nogen der har en ide til hvad og hvor fejlen kan ligge?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transporter Lade(lys)problem
Kommentér på:
Transporter Lade(lys)problem

Annonce