{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Elrudefejl? Hjælp med lidt kabler?????????? {{forumTopicSubject}}

Hej..
jeg har en elrude, som er helt død i passagersiden i min gamle Yaris..
kontakten duer ikke og heller ikke fra førerdøren.
Nu har jeg læst i forum og haft kabler fra batteriet og direkte i motoren- så virker den???? Så langt så godt.
Jeg kan ikke se dårlige kabler og jeg har også renset forbindelserne i kontakten i den side.
Nu har jeg taget stikket til døren fra, og sætter så et kabel imellem 12v og stel inde i bilen, og over i "dørens" stik. Det bevirker at kontakten nu kan køre den ene vej, vender jeg kablerne kører den modsat igen. Hvad fanden går der galt- er stikket samlet, virker ingenting????
Ja jeg er rookie og dårlig til det hele, men på su må man klare sig så godt man kan..
håber i har et råd og forstår problemstillingen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elrudefejl? Hjælp med lidt kabler??????????
  • #1   2. sep 2018 Der må jo så ikke komme noget strøm til systemet. Når det virker når du giver det direkte.
    Prøv at skifte sikringerne til en start.

• #2   3. sep 2018 Jeg er ude i, at det faktisk er kontakten fra venstre dør, der driller "systemet". Det er lidt rodet t fortælle, men vi har stme brugt mange timer med en prøvelampe- Da det endte med, at blive et princip????
    Kontakten mangler stel, for hvis jeg laver en med en papirclip i den ene ledning- alt efter hvilken kontakt jeg bruger, så kører den??????

Kommentér på:
Elrudefejl? Hjælp med lidt kabler??????????

Annonce