{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

Opfølger2 : Dårlig til at starte {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=154237

ja som sagt nu satte jeg ny batteri på . og sartede den op og slukkede den og ville se om jeg kunne starte den igen .. men der er ikke nok strøm til at trække starteren rundt .. står med det problem jeg skal til kolding her kl 1 til julefrokost nemlig og skulle da gerne have bilen der over smiley

Meeen håber for en i helved det er fordi der ikke er nok strøm til at trække den rundt. så det bare er en ladning den skal have smiley

Ellers skal jeg til at bøvle med generator osv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfølger2 : Dårlig til at starte
  • #1   25. nov 2006 hvis du har sat et nyt batteri på burde der være rigeligt med strøm til at trææe starteren rundt. men ellers så prøv med en anden bil og et par startkabler er resultatet det samme så er det nok starteren den er gal med men hvis du skal bruge bilen kan du jo skubbe den igang og så parkere på en bakke så den selv kan trlile igang

• #2   25. nov 2006 men startede den op og slukkede den igen og så var der ikke nok strøm igen .. smiley men finder jeg ud af kl 1 når jeg skal til kolding hvordan den virker smiley

Kommentér på:
Opfølger2 : Dårlig til at starte

Annonce