{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elm 327 Ford Fiesta
  • #2   5. okt 2018 det er da lidt underligt at den virker fint på andre biler smiley


  • #4   6. okt 2018 Stil på bitrate.. Og andre forsøg...

  • #5   6. okt 2018 Har prøvet dem alle

  • #7   6. okt 2018 Samme elm chip sider jo i de fleste testere... ??

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #9   6. okt 2018 Det er ikke sikkert at den er obd2 kompatibel selvom stikket er der eller den kommunikerer med en anden protokol end den din bluetooth enhed kører med.

    Har du prøver med Forscan i stedet for Torque? Det burde du når nu det er en Ford.. smiley


  • #11   6. okt 2018 Mener da bestemt at Ford startede med obd i 1996
    Og så vidt jeg har læst så skulle det gerne stå på indersiden af motorhjelmen hvad de understøtter.
    Men er ikke helt sikker.
    Flere af mine håndholdt læser da fejl ud på Ford, og mener nu også bestemt at de har elm 327 monteret i sig.


  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #12   7. okt 2018 OK, du har helt sikkert ret, havde en Astra G på et tidspunkt fra ca. samme årgang som selvom den havde et OBD2 stik ikke kunne kommunikere med min OBD2/ELM327 som virkede fint med andre biler. Fik så en OP-COM der er dedikeret til Opel og den virkede fint med stikket.. off topic Opel snak sorry, tænkte at det måske kunne være noget af det samme der gjorde sig gældende.

    Har brugt Forscan med en ELM327 USB på en Mondeo MK3 uden problemer. Dog en årgang 03/04. Virker rigtig fint sammen, og man kan meget mere med det end med Torque.. smiley


  • #13   8. okt 2018 Det jeg har læst mig frem til så er problemet at de fleste obd2 ikke kombertibel med Ford fra 1999 og har læst mig til at det skal være EOBD så derfor har jeg købt denne og så må vi se om det løser sig Autool C1 V1.5 Bluetooth OBD2 EOBD Scanner Code Reader Diagnostic Tool DE


  • #17   8. okt 2018 jeg har brugt den lille blå ELM327 og kunne fint forbinde den med tlf men den kunne ikke finde en protokol som kunne anvendes til at overføre data fra bil til elm327. Denne enhed køre kun obd2 og ikke eobd som jeg har læst der kræves i enkelte biler fra ca 1999-2001. Jeg har en kode læser der også har eobd og den læser fint koderne fra bilen, og en ven har testet elm 327 i en C3 og der virkede den fint. Jeg er overbevist om at fejlen må ligge i at ELM 327 ikke kan køre EOBD protokol.

  • #18   10. okt 2018 Så kom den nye EOBD scanner og den virker i min Ford


Kommentér på:
Elm 327 Ford Fiesta

Annonce