{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Hjælp til servo-tryk {{forumTopicSubject}}

Godmorgen...!
Jeg har fået et mindre problem, jeg har mistet min servostyring, så drejer uden nu hvordan virker systemet der i kan det bare være at den mangler olie eller står den være til...!
Tænkte på om der er noget teknik i selv "servo" eller om det udlukkede bare er en pumpe der hjælper til når man drejer....?

Men ja spørgsmål i sig selv hvad kan der være galt....?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til servo-tryk
  • #1   12. dec 2006 Prøv og start med at kontroller olien, mangler den så efterfyld og så kør en tur med store sving så systemet bliver udluftet.. Er det ikke udluftet efter omtrent 10km, skal du fylde mere væske på og gøre det om igen. Er den stadig ikke udluftet efter yderligere 10 km, og den trænger til væske endnu engang, er der højst sandsynligt en utæthed i systemet.

Enten i slangerne eller i tandstangen.

• #2   12. dec 2006 yes.. havde tænkt mig at tjekke beholderen smiley men det var for er lige kommet hjem fra havet af så damen havde brugt den hele den periode jeg har været ude også da jeg kom hjem virkede det ikke men da jeg så kørte til Thyborøn kom det ligepludselig igen.. alt virkede fint så kom helt fra det...

Derfor tænkte jeg om der kunne være teknik i det... "som en løs forbindelse" eller det bare er det resterende olie der udvider sig når det bliver varmt...!

• #3   12. dec 2006 Der sidder vist elektronisk servopumpe på sådan en, ligesom Saxo. Den motor er nok halvgående.

Kommentér på:
Hjælp til servo-tryk

Annonce