{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til renovering af D2 Gevindundervogn.
  • #1   20. dec 2018 Lig dem i eddike et døgn eller to, det er nok det mest skånsomme, så er rusten væk og du kan give dem en ny overfladebehandling.
    Men nu har du vel fået TUV papirer med på dem, og det er tydeligt at aflæse nummeret på dæmperne?
    Ellers er det nok spild af tid at gøre noget ved dem, da bilen næppe bliver synet med dem.

• #2   20. dec 2018 Jeg vil prøve det med eddike! Det er sådan at til en starlet kan man ikke få TÜV godkendt gevindundervogn, men jeg er mekaniker så det tager omkring 1 time så er støddæmpere skiftet til org. smiley

• #3   21. dec 2018 når du har det renset gevindet, så giv det noget smørelse, så det går lettet og justere.

nå højden er justeret, så giv gevindet noget tynd rustbeskyttelse, så kan man evt sener vaske det af, og stadig justere på den

uden man skal til at starte forfra med rensning

• #4   21. dec 2018 Det utroligt de stadig ikke laver en tuv godkendt gevind undervogn til dem. hade samme problem for 10 år siden hvor en af mine venner ville have en på. det endte med sådan en alm billige sænkning undervogn her dengang. fordi det skulle kunne synes. https://nv-autodele.dk/shop/starlet-ep9-sports-undervogn-4439p.html
    ledte i lang tid efter en til ham dengang og kunne også kun finde gevind uden tuv. fandt et firma der kunne lave en gevind der var godkendt. men det var en speciel lavet så den ville kostet mere end bilen var vær dengang over 20××× kr. så kunne det være lige meget. da han Max ville give 5 for den .

Kommentér på:
Forslag til renovering af D2 Gevindundervogn.

Annonce