{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speedometer i audi a3 2002
  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #1   5. jan 2019 Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre? smiley

• #2   5. jan 2019 Være lige obs på at du nok skal have kodet startspærren efterfølgende. Mener det sidder i speedometer på dem smiley

• #3   5. jan 2019 Du kan ikke bare bytte dem rundt, eller skifte som det passer dig. Det er startspærre i speedometer så du skal have kodet det om + Km tal skal justeres

• #4   5. jan 2019 Der er heller ikke nogen garanti for at tilslutningerne i stikket er ens !!!
    polobjørn

• #5   5. jan 2019 Hvis de er bygget ens så det jo bare at overføre urskiver fra en til den anden. Det burde være lige til og så skifter du ikke startspæren ud. Evt skal drev også flyttes hvis omdrejningerne og km ikke stå helt ens.

• #6   6. jan 2019 Du skal sørge for at numrene bagpå er ens, det er ikke nok at de bare ser ens ud og har lille/stor køre computer kontra de gamle som ingen har. Det fandt jeg ud af da jeg købte et andet speedo fra en anden facelifted A3. Med VCDS kan du ændre kilometer tal én gang. Det kunne man ikke med det jeg har fordi det har et andet nummer end det min har i bilen i forvejen. Jeg mindes heller ikke bilen ville starte eller at man kunne få lov til at ændre på de ting man plejer så det virker, men det er en del tid siden.

• #7   7. jan 2019 okay tak for det smiley det lyder mere kompliceret end hvad jeg lige umiddelbart vil kunne finde ud af selv smiley

men det kunne jo være der lige var en manual på nettet til hvordan man gør, og så kunne jeg få en til det som har mere kendskab til det end mig selv. vil bare gerne spare penge hvor jeg kan... smiley

Kommentér på:
speedometer i audi a3 2002

Annonce