{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Rudehejs passat 3bg {{forumTopicSubject}}

Hejsa bg.
Mit rudehejs døde her imorges, til en frost kold morgen.
Ser i, mit spørgsmål ligger i om det kan lade sig gøre at bolte det nye rudehejs fast på den eksisterende metal plade eller skal man ud og købe den model rudehejs som allerede sidder på en sprit ny metal plade?
Bilen er en passat 3bg 1.8t 04

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rudehejs passat 3bg
  • #1   14. jan 2019 Mit hejs knækkede på. Min golf. Købte en billig side hos Thansen den passede og køre fint det letteste er klart at købe en hel enhed men man kan godt skifte træksystemet hvis man gider. Jeg så en video på YouTube og så gik jeg i krig. Tog ikke lang tid.

• #2   14. jan 2019 Har købt hele rudehejset som bare ikke sidder på metal pladen smiley

profilbillede
  • #3   14. jan 2019 Så det bare at bolte af og bolte på. Hvis de er popnittet så bore man popnittet ud og smider en bolt og møtrik på... Det ret simpelt selvom det kan drille lidt med rude motoren... Men endnu end gang så kig på YouTube der er gode video'er der kan svare på mange spørgsmål eller give nyttige tips til at få det gjort lettest muligt.

• #4   14. jan 2019 Det er popnittet fast så de 4 der holder det skal bores ud. og så sæt alm 6 mm bolte med møtrikker og evt skive i bagefter. vis ikke du har en popnitte og tang der til i den str da de er store de popnitter

profilbillede
  • #5   14. jan 2019 Fedt det vil jeg prøve. Går ud fra det er hejset, da jeg lige hurtigt kiggede ind af hullerne i døren og kunne se jeg godt kunne rive ruden ned og op med håndenkraft, men når jeg lukker og åbner på knappen laver den bare en grim lyd som lyder som om den trækker i en trevlet ødelagt wire og motoren arbejder kun i et par sekunder til den ligesom "blokeres"

Kommentér på:
Rudehejs passat 3bg

Annonce