{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

GPS/GSM Tracker? {{forumTopicSubject}}

Søger lidt på noget sporing af bil.

Kan der være en af jer har søgt nettet tyndt, spurgt på alle fora og prøvet alle produkter?
Måske ikke.

Men kan være I har søgt nok til at give anbefalinger/info?

Jeg tænker selvfølgelig en lille dims man kan smide i bilen, som holder strøm i 10.000 dage og smider en besked om ugen eller hvad man vil. Evt. strøm fra batteriet, hvor dimsen er skjult et sted. Og trækker de batteriet væk, så er der så batteri på dimsen i f.eks. 14 dage.

Jeg tænker også i IoT baner, GPS/GSM.

Og ikke noget man smider i handskerummet og som skal oplades hver 14. dag. Det finder tyvene da hurtigt.

Og så den sidste bekymring; blokering af signalet fra dimsen.
Det må der da også være tanker omkring?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS/GSM Tracker?
  • #1   26. feb 2019 Jeg havde en jeg havde gemt i min subwoofer, den havde eget batteri men kun til ca. 14dage. Den fik strøm fra fødestrømmen til subwooferen.
    Og så var den lavet så hvis strømmen forsvandt gav den en melding.

Den var nu ret smart.
    Men jeg tror ikke du får noget GSM/GPS baseret der kan holde strøm i længere tid alene

Det var sådan en her
    https://spydk.dk/shop/danmarks-billigste-gps-194p.html?gclid=Cj0KCQiA5NPjBRDDARIsAM9X1GJHl8KIbqky9i_alzTlc2QCZtIvdQqBm6gMhbpgbY5SjbwhvTzfi2gaAli0EALw_wcB

• #2   26. feb 2019 Jeg bruger GeoSafe i båden, det fungerer fint

• #3   26. feb 2019 Carsten, ah, det var alligevel ret smart ja smiley
    Tænker også jeg vil have noget strøm til den det nu bliver.
    Gemt inde i en vange eller sådan noget pjat smiley hoho

Anders J. Hvor lang tid med strøm osv. osv. osv.?

• #4   26. feb 2019 Hej
    Køb en Profort Technic IO med GPS tracker.
    Følg dytten hvor som helst.
    Tyverisikring
    Kabine overvågning
    Batteri check og log
    Fjern start
    Start på timer (kalenderfunktion)
    Temperatur og fugt kontrol (vand i måtter)
    Chocksencor tilslutning
    APPS til alle former for Mob. Win/i- æble /Androj
    Programmering over WEB
    Alt sammen på samme modul
    Ulempe: sutter ca 30 mA konstant så de 30 år kan du glemme, men mon ikke også der har været nogen ture ind i mellem
    MVH KP

• #7   26. feb 2019 #6
    Ja, jeg tænker GPS er nemmere at forstyrre end GSM signalet, men det er bare en tanke.

Den lyder noget smart. Umiddelbart har jeg ikke brug for al den slags. Men lyder da fedt smiley
    Helt klart en der skal kigges på, under alle omstændigheder.

Det var sgu da alligevel en fiks tanke.
    Tænker bare, at når det er et helt operativsystem, kan der komme flere fejl osv.
    Så skulle man kunne fjerngenstarte telefonen. En GPS/GSM tracker burde være mere stabil end et helt OS.

• #10   27. feb 2019 #8
    Det er jeg med på. Men softwaren i trackeren BURDE være mere simpel end et OS på en smartphone. Og det ér en god ide du kom med.
    Og ja, signaler kan selvfølgelig blokeres smiley
    Det er jo også en af mine bekymringer, skrevet i starten.

Det er hele pointen i at gemme den nok væk, og ikke lad ledninger mistænke om en skjult enhed.
    GSM signal er der jo næsten alle steder, hvorimod GPS kan have sværere ved at trænge ind i bygninger (det kan GSM selvfølgelig også)
    Men er GPS signalet først trængt igennem, han enheden vel lokationen, og vil smide det den lokation, så snart der er GSM signal - med mindre der selvfølgelig er søgt så meget, at enheden er blevet fjernet.

• #11   16. mar 2019 Jeg har prøvet lidt forskellige, og den værste af dem alle er nok dantracker - Hold jer fra det bras. Det virker næsten aldrig.

Anyway, jeg har noget forsikringsgodkendt gps fra https://livegps.dk og spurgte dem tilfældigvis om de havde noget batteridrevet som ikke krævede fast strømkilde men stadig kunne holde cirka 2-3 år. Jeg fik muligheden for at prøve deres seneste produkt og indtil videre er jeg tilfreds. Det virker perfekt og batteriet er stadig 98%. Kontakt dem da jeg ikke kan finde produktet på deres hjemmeside... endnu.

• #12   16. mar 2019 "Kommer snart"

Så må jeg se hvad det er, når det kommer.

Skal også først have det dimsen skal i smiley

Men tak for linket, havde set siden før, men ikke "Kommer snart"-dimsen smiley

• fj
    fj Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 52
    #13   17. mar 2019 https://zenztrack.dk/

• #14   17. mar 2019 Tak smiley

Kommentér på:
GPS/GSM Tracker?

Annonce