{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Asbjørn T
Asbjørn T
Følger: 10 Emner: 7 Svar: 4

Svejsning af inderskærm {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg skal til at svejse et sæt nye inderskærme ind i min gamle ford fiesta.
Det eneste jeg bekymrer mig om er at der går et lille stykke plade fra tårnet og over til inderskærmen.
Mit spørgsmål er om jeg kan skære dette stykke plade af ved inderskærmen og så derefter svejse den nye i, eller om jeg skal pille affjedringen af før jeg gør det.

Tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svejsning af inderskærm
  • #1   9. mar 2019 Du skal ikke begynde at skære plade i dit tårn ,men lav det hele udefra og slib ned til du kan se punktsvejsningerne og bor dem væk, skær inderskærm/plade væk og slib pænt på afstivning tårn log huller i ny plade /inderskærm og svejs til tårnet

• #2   9. mar 2019 Er det bare for den skal synes en enkelt gang mere inden skrotning, så havde jeg bare banket lidt hele vejen rundt i kanten af hullet og så smidt en lap i og så noget "tjære" over...

Hvis du vil renovere og beholde bilen så gør som #1 siger.

• #3   10. mar 2019 Hvis den skal køre to år mere kan det vist godt svare sig at rive skærmen af og lave det ordentligt fra start af. Den er også "på vej" henne ved batteriet, der hvor stelledningen er fastgjort. En ordentlig reparation får heller ikke anmærkninger til syn.

• #4   10. mar 2019 Skærmen på sådan en er punktsvejst på...kommer til at tage længere tid at af og påmontere end selve reperationen

Kommentér på:
Svejsning af inderskærm

Annonce