{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bi-xenon canbus h4 [LØST]
  • #1   9. mar 2019 den anden? H4 er jo langt og kort lys i samme pære, uanset om det så er halogen eller en bi-xenon pære.. du kan godt have en fjernlyslygte ved siden af, men den har i så fald sit eget stik og vil stadig lyse som normalt, hvis du også vil ha xenon i den skal du have dig et kit ekstra

• #2   11. mar 2019 Ka se du ik er med på mit spørgsmål, har 1 kit, men 1 stik, så kun den ene pære kan tilsluttes og i og med den ene kun kan tilsluttes, så vil canbus slå til i og med at pæren i den anden side ikke er tilsluttet originalt stik fordi der kun er 1 3 bens stik i kittet

• #3   12. mar 2019 nej det havde jeg så ikke lige forstået rigtigt..
    Vil det sige at du har et xenon kit, med to xenon pærer, men der er kun stik med i kittet til at tilslutte én pære? har du så også kun én ballast?

for du har vel to 3 benet stik til H4 pære, et i hver side af bilen ikke?

har du ikke et billede af hele kittet med alt hvad der var i kassen? smiley

• #4   12. mar 2019 Har 2 ballaster, det er derfor jeg er så forvirret, men aflevere det bare tilbage fordi det er tydeligvis ik til canbus

• #5   12. mar 2019 Aah smiley Vil sige at der manglet et stik i den pakke så! Om det er til can bus eller ej.. der skal en ballast til hver xenon pære og de kit jeg har set har da ihvertfald haft et stik til hver ballast, så du slutter en til hvert af de originale stik, det må være en ommer fra leverandøren smiley

Noget andet er, har du overvejet LED? Tænker hvis du skal ha dit xenon kit byttet alligevel.. har det nu i fjernlys og tågelys og på min MC i H4, det er altså rigtig godt smiley

• #6   12. mar 2019 Jeg har prøvet lidt forskelligt i LeD men ik været tilfreds endnu, og det var leverandørens fejl, de havde sendt et ikke canbus sæt, men ja, jeg kigger hvad de har og hvis ik de har noget interessant så kigger jeg lidt rundt på nettet smiley

Kommentér på:
Bi-xenon canbus h4 [LØST]

Annonce