1.467 visninger
|
Oprettet:
ABS lampe lyser stadig {{forumTopicSubject}}
Ak, ja, ABS lampen lyser stadig. Trods adskillige test, sidst hos Citroen, har jeg stadig et problem. Har fået skiftet ABS pumpen, og troede den skulle kodes om. Siger Citroens test, at det ikke er problemet, men muligvis dobbeltrrelæ, eller APC fra BSM boksen på ben 20. ???. Jeg er snart gået kold, da den ene siger det ene, og den anden noget helt andet. Hvad gør jeg, og kender nogle til hvad problemet kan være. Eneste der mangler, for den kan synes. ?????
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 144
Havde engang en BMW 528, meldte fejl på ABS (vist nok pumpe/elektronisk ting). Skiftede sensor, tjekkede og rep af mistænkelige ledninger for ir, skift af kontrolboks, skift af abs-blok. Så blev jeg meget træt og sendte den på værksted, hvor de så brugte ret lang tid på at finde ud af hvad der var galt.
Det endte med det var hjullejet, så kig lige det mest simple igennem inden du går bananas i ben 20 and whatnot
Håber du kan bruge det, hvis du da ikke har tjekket
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 5
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 861
Jeg skiftede forhjulsleje på vores for anden gang på få kilometer. (Pakdåsen må have været utæt. Det rumlede ad hel.... til, og der kom noget brunligt vand ud af de sørgelige rester, da pressen havde gjort sit.
AS-føleren var afmonteret begge gange under udskiftningen.
Dagen efter, og efter at have kørt 20 kilometer, tændte ABS-lampen da jeg skulle hjem.
Den lyste cirka 2-3 minutter, til jeg begyndte at køre. Så slukkede den, og har gjort det siden.
Er der nogen logik i det? Næh, det er bare sådan det er. Gad så vide, om lortet ikke slukker, når den hen på sensommeren holder i synshallen? Nervepiller.
Held og lykke med at finde fejlen.
okt 2009
Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
Hvad smider den af fejlkoder?
ABS lampe lyser stadig