{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

ABS lampe lyser stadig {{forumTopicSubject}}

smiley Ak, ja, ABS lampen lyser stadig. Trods adskillige test, sidst hos Citroen, har jeg stadig et problem. Har fået skiftet ABS pumpen, og troede den skulle kodes om. Siger Citroens test, at det ikke er problemet, men muligvis dobbeltrrelæ, eller APC fra BSM boksen på ben 20. ???. Jeg er snart gået kold, da den ene siger det ene, og den anden noget helt andet. Hvad gør jeg, og kender nogle til hvad problemet kan være. Eneste der mangler, for den kan synes. ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ABS lampe lyser stadig
  • #1   4. apr 2019 Nu skal jeg ikke kloge mig på Citroen, men en lille erfaring herfra:

Havde engang en BMW 528, meldte fejl på ABS (vist nok pumpe/elektronisk ting). Skiftede sensor, tjekkede og rep af mistænkelige ledninger for ir, skift af kontrolboks, skift af abs-blok. Så blev jeg meget træt og sendte den på værksted, hvor de så brugte ret lang tid på at finde ud af hvad der var galt.

Det endte med det var hjullejet, så kig lige det mest simple igennem inden du går bananas i ben 20 and whatnot smiley
    Håber du kan bruge det, hvis du da ikke har tjekket

• #2   4. apr 2019 Tak skal du have. Ja, har snart prøvet alt, og er ved at miste tålmodigheden. Jeg må se hvad dagen bringer af nyt, og regner med at blodtrykket falder. smiley smiley

• #3   4. apr 2019 Gamle biler, du! Et glas nervepiller i handskerummet, så er man garderet.
    Jeg skiftede forhjulsleje på vores for anden gang på få kilometer. (Pakdåsen må have været utæt. Det rumlede ad hel.... til, og der kom noget brunligt vand ud af de sørgelige rester, da pressen havde gjort sit.
    AS-føleren var afmonteret begge gange under udskiftningen.
    Dagen efter, og efter at have kørt 20 kilometer, tændte ABS-lampen da jeg skulle hjem.
    Den lyste cirka 2-3 minutter, til jeg begyndte at køre. Så slukkede den, og har gjort det siden.
    Er der nogen logik i det? Næh, det er bare sådan det er. Gad så vide, om lortet ikke slukker, når den hen på sensommeren holder i synshallen? Nervepiller. smiley
    Held og lykke med at finde fejlen.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #4   4. apr 2019 ESP/ABS blokken skal kun udluftes.
    Hvad smider den af fejlkoder?

Kommentér på:
ABS lampe lyser stadig

Annonce