{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Daniel V
Daniel V
Tilmeldt:
21. mar 2017
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 14

Opel Vectra C Tomgangs problem {{forumTopicSubject}}

Hej gutter smiley

Jeg har en Opel Vectra C Elegance 2,2 - 2003

Når jeg er ude og køre og skal bremse ned, når jeg så træder koblingen ned, har bilen svært ved at finde "idel" i tomgangen, det vil siger, at tomgangen er meget ujævn og lav i et lille stykke tid, og nogle gange går den ud.
Når jeg starter bilen, er den rimelig stabil, det er kun når jeg køre og træder på koblingen.

Bil har får nylig fået en ny brændstof pumpe, generator, og nye tændrør.

Nogle der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Vectra C Tomgangs problem
  • Daniel V
    Daniel V Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 14
    #2   27. apr 2019 Min bremse er ikke hård, den virker fin, derud over er der ingen utætte slanger i bilen.

  • #3   27. apr 2019 prøv at tage dit gasspjæld hus af. og rens det helt for sod ved spjældet,da de kan sode godt til. Og det kan gøre at motoren ikke kan styre tomgangen helt som den skal. der skal ikke meget skidt til så selv om det ser næsten ren ud så giv det sådan en tur. tjek også at alle slanger til indsugningen er helt i orden. og tjek indsugning pakningen er ok. evt sprøjt lidt bremse rens eller start gas lidt rundt om manifolden. vis bilen hæver gassen lidt. ved det er utæt der hvor du sprøjter. Men pas på ikke at gøre det et sted hvor der kan være ekstrem varme eller gnister. da det jo er flambar .

Kommentér på:
Opel Vectra C Tomgangs problem

Annonce