{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Audi klimaproblemer.. {{forumTopicSubject}}

Når jeg tænder for klimaanlæget på LOW, så køler den ikke ordentligt.. der er 4 ventilatorer.. den helt til venstre køler som den skal.. måler 8 grader.. de to i midten svinger mellem 12-16 grader mens den helt til højre måler 11 grader.. og der er ved low.. nogle der har en idé om hvad det kan være ??? Har lige fået fuldt ac væske og sporemiddel.. ingen utætheder....
Drejer som en model 2003 b6

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi klimaproblemer..
  • #1   20. maj 2019 Hvad siger høj og lavtryk når systemet køre? 8 grader i midten er jeg heller ik godt.. din forskel i temp hen over dysserne er nok mest pga den køler dårligt og længden på dysserne hvor luften muligvis blir opvarmet. Men kig på høj og lav tryk når anlægget køre, så kommer man langt hvis man ved hvordan det skal køre selvfølgelig.

• #3   20. maj 2019 Har lige kigget på spjældmotorerne. De drejer frit og kører som de skal.. har fundet ud af jo mere jeg skruer op for blæseren jo varmere bliver det.. Når den kun er på 2 eller 3 streger blæser allesammen koldt..

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   21. maj 2019 noget af overfladen/ribber i køle element i stoppet til ??

• #5   21. maj 2019 Det ved jeg ikke.. ved du evt hvor det sidder ?

• #6   5. jun 2019 Er der virkelig ingen der kan hjælpe ??? Den kan slet ikke køle her idag når det er varmt. Køler kun meget lidt. Omkring 13 14 grader. Den burde være omkring 6 grader. Kan det være kompressoren der ikke kan komprimere helt ???

• #7   5. jun 2019 Har spurt hvad høj og lavtryk er når anlægget er tændt, men det har du ik svaret på

• #8   10. jun 2019 Har været hos en mekaniker som siger at han er 100 på det er spjældmotoren eller selve spjældet. Der kommer også klikke lyde når man starter klima. Kompressoren, og slangerne er der intet galt med.. og ved ikke med lav og høj tryk? Han sagde trykket var helt ok. Den dyse som sidder længst til venstre blæser 7 grader ved LOW men dem i midten er på 14 grader og den helt til højre er på 11 grader ??? Kan det virkelig passe at man skal pille hele instrumentbordet ud?????

• #9   26. jun 2022 Problem løst:

Spjældmotor skulle udskiftes.

Kommentér på:
Audi klimaproblemer..

Annonce