987 visninger
|
Oprettet:
Bmw e30 ledningsnet problemer {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en bmw e30 325i motor (ny model) som jeg har sat i en gammel model bil. Jeg har nogle problemer med ledningsnettet, den tænder ikke for benzin pumpen. Den gnister fint og der er ny krumtapsensor, ny benzinpumpe og nyt relæ. Har læst at det er c101 stikket der giver mig problemer, men jeg ved ikke præcis hvad der skal gøres i det stik.
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.606
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 17 Emner: 20 Svar: 1.272
Gør der ikke har du nok fået samlet ledningerne forkert, se stik 13/7 på tegningerne nævnt ovenover.
Jeg kan ikke helt huske hvordan ecu er forbundet, kan bare huske at gammel er med 2 rækker og ny er med 3 rækker.
Tænker at en god google tur på opgraderingen, vil give dig en indikation af hvordan det skulle være gjort elekstrisk. (ignorer hvis du allerede har gjort dette).
Ps en ny benzinpumpe er ikke nødvendigvis ensbetydende med en virkende pumpe. Er den original så kan du godt regne med at den virker, men da de fleste af os er lidt nærige (også mig), er det nok en OEM pumpe, og der er altså bare indimellem at de ikke fungere som man kan forvente.
feb 2019
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 2
nov 2010
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 987
det er dog 10-15 år siden jeg rode med de biler
feb 2019
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 2
nov 2010
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 987
men har du kun skiftet til nyt ledningsnet på motorens side og ikke hele bilen da der er flere typer ledningsnet til de e30 og det er bedst og skifte hele bilen da det runde stik i motorrum ikke altid har ens ledninger selvom de kan sættes sammen
Bmw e30 ledningsnet problemer