{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Katrine M
Katrine M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Startspærre {{forumTopicSubject}}

Hej kloge hoveder ??

Er der nogen som kan eller kender en som kan slå startspærre fra på en polo fra 2004? Bilen starter fint men går ud med det samme og startspærre indikator blinker, det sker et par gange i ugen i varmt vejr.
Jeg har skiftet bundstykke og tjekket lodninger/ledninger bag speedometeret, kører med min reservenøgle uden chip, da den fungerer bedre end den med chip.

Ideer er noget så velkomne

På forhånd tak ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startspærre
  • #2   27. jul 2019 Ledning til læsespole er meget ofte problemet eller nærmere stikket der sidder på læsespole. Lidt kontaktrens og stikket af og på 5-10 gange plejer at kurere det.
    Mvh. Gert
    Iøvrigt kan jeg ikke lige fange den med at en nøgle uden chip skulle virke bedre eller overhovedet.

• Katrine M
    Katrine M Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   29. jul 2019 Tak for svar, jeg prøver med kontaktrens, du mener primært den som sidder i selve ringen rundt om tændingslåsen ikk? Synes dælmer jeg har svært ved at komme ind til den anden ende ?????
    Med nøglen skal jeg være dig svar skyldig, den var bare værre til at melde fejl når jeg ikke bruger reservenøglen, men det kan være helt tilfældigt ???????

• #4   29. jul 2019 du mener primært den som sidder i selve ringen rundt om tændingslåsen ikk?
    Ja det er rigtigt. Jeg har haft en del Audi A4 med fejlen og der kunne jeg som regel give rattet et kraftigt dask på højre side og så var problemet løst til næste gang.
    Mvh. Gert

Kommentér på:
Startspærre

Annonce