{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

BMW e36 Automatgear {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en e36 325ia den har stået stille ca 2-3 år. Nu har jeg fået startet den op og så kunne den sættes i gear og kører. Så satte jeg den ned i 2-3-4 og nu gider den slet ingenting ligemeget hvad gear den står i. Udover det er den svær at få i P.

Har ladet den stå og blive varm og tage den store prøv i bundkaret mens den kørte i tomgang og der kommer en lille fin stråle ud mens den kører, så tænker der er nok olie, eller hvad?

Tester siger ingen fejl.
Den lyser i den gule lampe.

Så bilen vil bare ikke kører.. er der nogen som har en ide til hvad det kunne være ?
Mvh Lasse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e36 Automatgear
  • #1   31. jul 2019 du har skruet påfyldnings bolten ud på gearkassen imens den kørte eller hvordan?

• #2   31. jul 2019 Vil også sige få tjekket om den mangler gearolie. der skal ikke mangle meget før de brokker sig,og nu har du prøvet at tage plus Polen af igen i kort tid. Og så på igen ellers slettet fejlkode med tester for der kan være en masse Ghost fejl,nu når bilen har manglet strøm. Hvad med dit abs det virker det som det skal. ved vis de bagerst abs følere ikke virker så kan det gøre at tomat gearkassen ikke virker som den skal. sådan er det i hvert fald på de lidt nyere. plus nu har du tjekket at der ikke er gået mus i dens ledningnet. som nemt kan ske når biler holder stille så lang tid.

• #3   31. jul 2019 Lad bilen blive kold, og tag bundskruen ud på gearkassen når den kører tomgang i P, da skal det lige løbe, ATF olie udvider sig voldsomt når det bliver varmt, så olien må maks være 45 grader og det bliver det hurtigt

Kommentér på:
BMW e36 Automatgear

Annonce