{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Gode råd...? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at skifte mine forreste støddæmpere i morgen på vectraen og søger gode råd. Har ikke skiftet sådan nogle før, så næsten alle råd er gode. Skulle I ske at have en guide eller en rækkefølge der er bedst/sikrest at gøre tingene i, så smid den/dem endelig smiley

Tak på forhånd...

DC

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd...?
  • #1   17. jan 2007 hvis du skal skifte det hele dvs. Støddæmpere/fjedre som en enhed så er det piece of cake ellers så skal der bruges speciel værktøj til at afmontere fjederen fra dæmperen og du skal vide hvad du laver ellers kan du slå dig selv ihjeld pga fjederen er komprimeret

• #2   17. jan 2007 Raouf - Aoussar Racing - A: Yeah, skal nemlig have fjedrene fra de gamle dæmpere over på de nye... Jeg har sådan nogle sataner til at spænde på fjederen, så den helst skulle blive for den er...

men hva med knokkelled, styrkugler og drivaksel... er det bare at hive til eller er der nogle små tricks der? smiley

• #3   17. jan 2007 ...og husk at få bilen sporet når du er færdig!!

• #4   17. jan 2007 Hej
    Kan ikke huske hvordan det er på en vectra, men i mange tilfælde, så er det ikke det store problem, da man kan afmontere det nederste af stødd. som er monteret med to bolte på enten bærearm el. klump uden at afmont. bærearm. mont. fjedreklemmer.
    Derefter afmontere du de bolte i motorrummet og når du har hele fjedere benet af, så skifter du og montere modsat. Håber du kan bruge det til noget. pøj pøj

Kommentér på:
Gode råd...?

Annonce