1.014 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Klimaanlæg"
klimaanlæg
hej har en polo fra 21 hvor klimaanlægget kun køler i venstre side er der andre der har haft det problem :)
hej har en polo fra 21 hvor klimaanlægget kun køler i venstre side er der andre der har haft det problem :)
Skrevet af: tonny n - 23. sep
Klimaanlæg.
Hej. Har en fiat bravo 1,9 jtd 150 hk 2008. Mit klimaanlæg er blevet lidt sløv til at starte op. Kører gerne 5 km/nogle minuter før det starter. Lidt træls når det ved at koldt. Har lige fået læst fe...
Hej. Har en fiat bravo 1,9 jtd 150 hk 2008. Mit klimaanlæg er blevet lidt sløv til at starte op. Kører gerne 5 km/nogle minuter før det starter. Lidt træls når det ved at koldt. Har lige fået læst fe...
Skrevet af: Jan P - 2. nov 2018
Spar penge på din forsikring
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.130
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 326
Jeg fik min civic 2007 serviceret i sidste uge.
Inden jeg købte bilen, virkede det ikke. Sælgeren fiksede det, og det var bare en efterfydning. Jeg var derfor i tvivl om det kunne være hele anlægget der var i stykker, eftersom det er 12 år nu.
Jeg fik tryktestet og efterfyldt. Det kostede 1000 kroner. Men hvor længe det holder ved jeg ikke da kondensor/radiator er ved at være slidt op.
Prisen afhænger også af din bils årgang. Alle biler produceret fra januar 2017 SKAL bruge en ny type kølemiddel. Biler der er nogle år før det, KAN have denne type. Min gamle bil har det ikke.
Den gamle type koster en formue at fylde op pga afgifter, og den nye er også relativt dyr endnu, da der endnu kun er en producent, der leverer kølemidlet.
Gammel type R134A
Ny type R1234YF
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 326
Der er undersøgelser igang på om producenten må have monopol på det på den måde. Der er nemlig kun forbrugeren til at betale.
I og med det er et krav at man skal bruge det i nye biler, er det derfor en stor problematik,
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.192
Alt fra 1/2 kg kr til 18 kg kr
Alt efter om det drejer som en efterfyldning til eftermonteret AC.
Mvh kp
Klimaanlæg