{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touran diesel hvilken ?
  • #2   14. sep 2019 Er det ikke den 1,9 der har den bedste ry generelt...

• #3   14. sep 2019 1.9 uopslidelig, dog blir topstykket dårligt der hvor dyser er monteret. Dem jeg har haft fingre i, sker ved ca 2-250000km.. Alt afhængig af hvor slemt , så kan de redes med forstærkede monteringskit, ellers er det nyt topstykke.
    2.0 kører bedre, og passer bedre til bilen, men de første generationer, svigter oliepumpen, og nyt eller modificeret balancemodul skal til..jeg turde aldrig købe en 2.0 med den alder på bagen,
    Så de alm turbo, egr, elektroniske ventiler der fejler.. Bøs i diverse ophæng, drivled. Kobling/dobbelmasse svinghjul.. Det er en ældre bil, hvis nogle af se ting er lavet inden for 100000km, så er det nok et rimelig køb.. Hvis ikke, kan de fejle som lyn fra en klar himmel

• #4   14. sep 2019 Fra 08 der er 2,0 eren lige så god som 1,9eren. Jeg kørte 450xxx i min touran fra 10 og der skiftede jeg kun lige tandemspumpen føved ikke hhva den hedder men den der tap der går ind i moteren var knækket

• #6   14. sep 2019 Ford S-Max, Det duer bare ifølge internettet smiley

• #7   14. sep 2019 Eneste 1900 tdi jeg har hørt skift om er BLS som har en tendens til at smide plejlstsngen igennem motoren hvorfor den gør det på lige den motor aner jeg ikke.

Kommentér på:
Touran diesel hvilken ?

Annonce