{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

4x98 mål "special hjul-bolte" HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Kører fiat bravo.. og mange siger man kan tage et fælge med 4x100 mål, med speicel bolte så den vil komme til at passe på 4x98 målet... men var ude og snakke med t hansen og de siger det ik alle fælge man kan det ved...

søger hjælp.. i skal svare hvis i ved med 100% sikkerhed !

MANGE TAK !! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4x98 mål "special hjul-bolte" HJÆLP
  • #1   29. jan 2007 spørg fordi man kan få mange fede fælge i 4x100 og ik så mange i 4x98 !!

  • #2   29. jan 2007 Det kan du godt, men du skal huske at centerhullet (kan ikkke huske om det er det, det rigtig hedder) skal jo også passe, så nej det er ikke alle fælge du kan gøre det med. Men det kan lade sig gøre. Taler af erfaring...

  • #3   29. jan 2007 du skal ha fat i nogle hjule bolte med løse konues

  • #4   29. jan 2007 hvis du køber centrerings ringe og bolte med løs konus så kan jeg ikke se hvad der skulle forhindre det.

  • #5   29. jan 2007 okay.. hvor kan man købe alt det ? :S fordi ville gerne have nogle 9x16 borbet t fælge på.. ville det kunne lade sig gørE ?

  • #6   29. jan 2007 Dav dav!
    Så lige lidt erfaring fra en kender:-)
    Jeg har selv kørt fiat 127 hvor boltafstanden jo er 4 * 98 men hvor jeg monterede alufælge med hulafstanden 4* 100 der kan sagtens lade sig gøre! Det der med de centreringsbolte er da noget fis!! jeg brugte bare de samme bolte igen! og det kører fint!

    Lige nu har jeg en polo med hulafstand 4*100 og har monteret fælge med hulafstand 4*98 og det virker også fint uden centreringsbolte. dog skal man spænde boltene stille og roligt til da fælgen ellers kan blive skæv!
    Hvis man ikke kan få boltene til og fange i gevindet så er det frem med en boremaskine og bore hullerne i fælgene 1 mm op eller hvad der nu er brug for.

    Hilsen Fryland


Kommentér på:
4x98 mål "special hjul-bolte" HJÆLP

Annonce