{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Ny elektrisk servopumpe, men stadig problemer? {{forumTopicSubject}}

For nogle dage siden stoppede servostyringen med at virke på min polo 9n. For at løse problemet, isatte jeg en anden, men brugt servopumpe. Efter dette er der styring ingen, men pumpen reagere meget langsomt, dvs at hvis man ønsker at dreje skarpt hurtigt, går der lidt før servostyringen slår ind. Bilen melder en fejl på (power Stering control modul) j500

Hva kan være galt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny elektrisk servopumpe, men stadig problemer?
  • #1   5. okt 2019 Lyder til den også har fejl på modulet i selve pumpen. som jeg skrev tidliger er det der styringen Box sidder,og den fejlkode du har fået. er fejl jo på på det. Så det nok en dårlig pumpe enhed du har fået. Så byt den igen evt har selv fået flere af de pumper,med fejl fra ophugger af der blev byttet igen. Og også selv om de kom fra en bil de virket på. når man flytter dem af og på igen kan de gå til Det skidt. Men de er så også gode til at blive utætte for vand i styringen de pumper.Du kan evt prøve at lave en grundjustering med tester og se om det hjælper. Og tjekke alle ledninger til pumpe er ok er alt i orden. Så det pumpen igen.

Kommentér på:
Ny elektrisk servopumpe, men stadig problemer?

Annonce