Vw vento ombygning til vr6 {{forumTopicSubject}}
Halløjsa bg.
Så er tiden kommet til lidt diskussion omkring en gammel vw vento, har en gammel sag fra 96 som er født 1.8 med motorkode AAM.
Vil gerne bygge den om til en vr6 men har lidt spørgsmål som jeg håber på i kan hjælpe med.
1. Nogen der har erfaring med hvilken vr6 som er stærkest og vil være bedst at bruge?
2. Hvis jeg køber en motor med motor styring og motorrums ledningsnet kan jeg så bare sætte det kabine ledningsnet til motorstyringen eller skal jeg også have fat i andet der?
3. Nuber en vw vento jo også lavet i vr6 fra fabrikken så det burde jo passe i, men er der nogen ting jeg skal være ekstra opmærksom på?
Håber der er nogen kloge hoveder som lige har lyst og tid til at svare lidt på det forskellige
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 1.093
Du går over åen efter vand, men det ved du sikkert allerede
jul 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 7
Og ja kan forestille mig forbroen måske skal med da der er større skiver på en vr6 men har bagbroen da der er tromler på den nu men der skal skiver bag på også så bagbro har jeg og nej skat vil bestemt ikke have samme beløb, og har en helt ny restaureret recaro læder kabine, hvor jeg har indbygget varme i sæderne
Altså ved godt det er en dyr operation og pengene nok ikke kan hentes hjem igen, men det er heller ikke meningen med projektet, og om man smider 5000 eller 50.000 kr i en bil er ligegyldigt da det er en hobby som koster knaster, så i stedet for at købe en klam ny vw så hellere en gammel slæde som er 100% iorden
jul 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 7
nov 2010
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 987
jul 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 7
Vw vento ombygning til vr6