{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Bo T
Bo T
Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 1

Mazda 3 årg 2010 med fejlkode P0171 {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Nogen der har erfaring med fejlkode P0171 via obd tester?
Jeg har lige haft MAF sencor ude og rengjort, nulstillet fejlen men efter 10 minutter kommer fejlen igen. Jeg har en orange motorlampe i instrumentbrættet der lyser.
Jeg kan se på obd at den ligger uden for margen på kort tids og lang tids brændstof justering, som vist på billedet.
Nogen der har erfaringer på denne fejl og hvor jeg eventuelt skal lede videre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 3 årg 2010 med fejlkode P0171
  • #1   11. nov 2019 nu har din bil det orginale luft filter og luftfilter kasse på ikke. For har set den fejl komme ved der er bleven monteret en kn/kegle filter på dem. Men ellers så må du have en bedre tester på og tjekke om lampasonde.og alle live data funger som de skal,og hvad der ikke gør. Plus har du tjekket forbindelsen til alle de stik. da vis der er et stik/ledning med dårlig forbindelse til evt lampasonde også giver sådan en fejl. Plus tjek at dit gasspjæld at det ikke er sodet til og vis det er det så få det renset.plus tjek alle indsugning slanger er i orden,og indsugningen manifolden er tæt.

• Bo T
    Bo T Tilmeldt:
    nov 2019

Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 1
    #2   11. nov 2019 Jo, lukket og originalt.
    Jeg har tjekket visuelt og kan ikke finde nogle utætheder. Findes der en spray, som man kan bruge til utætheder, læste nemlig en artikel omkring noget diesel spray?

• #3   11. nov 2019 Ja du kan bruge diesel/benzin start gas. Men pas på med at kommer i nærheden af en varm udstødning manifold evt,så gør det fra bilen er kold af. da det er nemt til at antænde.jeg har selv brugt det en del til det men jeg har så også brugt alm bremse rens på dåse. da det også er let brændbar.

• #4   12. nov 2019 kan også være din krumtaps udluftning den er gal med smiley

Kommentér på:
Mazda 3 årg 2010 med fejlkode P0171

Annonce