{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Dl
Dl
Emner: 19 Svar: 119

Kode komfortbox passat {{forumTopicSubject}}

Hej folket, jeg har kig på en bil jeg overvejer at købe, men der står i annoncen at den har fået udskiftet komfort boxen der styrer elruder, soltag osv... denne box er ikke kodet står der.. hvordan og hvor får man sådan en kodet i tilfælde af at jeg købe den bil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kode komfortbox passat
  • #1   17. nov 2019 har skiftet komfortboks mange gange, da jeg kørte Passat og har nu aldrig kodet den, for at den virkede.

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#2   17. nov 2019 ham der sælger den siger den er ukodet så den styre ikke noget lige nu... har ikke den store forstand på det så er lidt i tvivl om what to do smiley kan man ikke bare kode den med en bærebar og så er det det?

• #3   17. nov 2019 Den skal ikke kodes. Virker den ikke, har der været vand i bilen, ligesom på 99% af alle andre Passat´er der kører rundt.

En ny brugt komfortboks er ikke det dyreste, men det er noget lort at skifte, hvis man har 10 tommelfingre.

Dog skal man jo så vurdere sælgers troværdighed, når han siger sådan.

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#4   17. nov 2019 okay det lyder underligt smiley det er en forhandler der sælger bilen og siger han har skiftet den. hva skal jeg gå ud fra her så?

• #5   17. nov 2019 Ja, det er jo helt op til dig selv. En forhandler ville jo selv kunne kode den, hvis det var et problem.

Det eneste der skal kodes ved skift af boks er fjernbetjeningen. Det gøres uden computer og tager 5 minutter.

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#6   17. nov 2019 fedt du lige har forstand på det smiley ham sælgeren der sagde han ikke har kabel men at det sq være lige til... jeg hører ham lige ad igen... han lød nu ellers meget oprigtig

• #7   17. nov 2019 komfortboksen er sikkert defekt og forhandler gider ikke ofre 3000 kr på et nyt

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#8   17. nov 2019 ahhh så måske han slet ikke har skiftet den og bare sælger den med defekt boks og påstår den skal kodes?

• #9   17. nov 2019 Det var så det jeg hentydede til, i forhold til troværdighed.

En brugt boks fås dog til 3-500,-

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#10   17. nov 2019 ja det tænker jeg du har ret i... hmm... jeg må se bilen og se hvorn det hele tager sig ud... men ja sån en boks er vel til at skaffe... ved en hugger eller lignende måske

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#11   17. nov 2019 hvor finder jeg den boks? hvad hedder den helt præcis?

• #12   17. nov 2019 Det er billigst at finde den på DBA eller Ebay

Du skal have den gamle ud under dit førersæde (under gulvtæppet) og finde nummeret på den. Der findes 8-10 forskellige og hvis numrene ikke passer, passer boksen ikke.

Når man så er dernede, kan man jo så se om der har været vand i bilen. Har der det, skal man lige prøve at mærke på bilens ledningsnet. Har der været vand længe, så skal du udskifte halvdelen af ledningsnettet, da det er iret og det kan mærkes på at ledningerne er blevet hårde.

Så det kan godt betale sig at tænke en ekstra gang, inden man køber en Passat, hvor boksen ikke virker.

• #13   17. nov 2019 Og navnet er Komfortboks

https://www.bilgalleri.dk/komfortbox-passat-3bbg-1_9-tdi/id-2024714

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#14   17. nov 2019 okay mange tak smiley tror sq jeg dropper den bil, det virker shady

Kommentér på:
Kode komfortbox passat

Annonce