{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning hænger under bilen? Som vist på billedet
  • #1   14. dec 2019 Sagtens.
    Men det kræver en svejser.

• #2   14. dec 2019 Er det noget de laver hos en mekaniker? Altså svejser..

• #3   14. dec 2019 Ja det gør de alle.
    Det vil ikke tage dem lang tid.

Det kræver bare de skal have udstødningen af for at kunne komme til at svejse det samme igen.

• #4   14. dec 2019 Okay. Tror du det er en dyr omgang?

• #6   14. dec 2019 Det har du ret i (:

• #7   14. dec 2019 Uden model og mærke så er det svært at sige om det måske ikke var bedre bare at skifte til ny smiley

Vores bagpotte til 107'eren kostede eksempelvis kun 500 kr, så er det altså billigere end at få en til at stå og svejse til 700 kr i timen

• #8   14. dec 2019 der er sku ingen mekaniker der gider svejse den, for den ryger med garanti en andet sted, få den nu skiftet så den ikke falder ned, når du kører, så har du det også bedre med at vide at det i orden, pengene er med længder givet bedre ud........

• #10   14. dec 2019 jeg gav 200kr til "kaffe-kassen" da min sidepipe knak samme sted... det var ordnet på 10 minutter

• #11   14. dec 2019 Hvis jeg skal skifte til en ny, er det så kun bagpotten der skal skiftes?

• #14   14. dec 2019 Da du spurgte sidst ang. Lambda, skrev du at du kørte på værksted
    Det du spørger til nu, kunne jo være årsag til den påståede lambda.
    Det er jo sjældent at et udstødning bare knækker ud af det blå, det må have kunne høres over tid, at der var en utæthed.
    Men fik du ikke værkstedet til at tjekke bilen op.

Vedrørende reperationer så er det jo alt afhænning af hvor meget man vil ofre på sin bil, og om man kan lave det selv.
    Hvis det skulle være en katasylator så vil det da koste en del med nyt.
    Men umiddelbart er det jo ikke til at se om der er en kat, da der jo gerne skulle sidde en sensor, når du nu spørger om det bare er en bagpotte. ??
    Jeg ville selv repare det, men mindre der ikke er gods nok i det rustne rør.
    Hvis man skifter til nyt, er det jo ikke bare en potte eller et udstødning, da der jo nok skal nye bolte til, pakninger og nye ophæng..
    Så nej det griber ofte om sig.
    Tit knækker udstødninger sådan der pga. rust og dårligt monteret og tilpasset udstødning.
    Kan du ikke henvende dig til forhandleren du har købt den ved, da det jo ikke er så længe siden du har købt den, eller var det privat.
    For det kan jeg ikke lige huske.. ??

Kommentér på:
Udstødning hænger under bilen? Som vist på billedet

Annonce