{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.524 visninger | Oprettet:

P2293 audi a3 1.4 tfsi {{forumTopicSubject}}

Min kammerats audi a3 Melder 2 fejl på p2293.
P2293 : fuel pressure regulator 2 performance lamp off intermitted. Og så til sidst off.
Først Periodisk. Og ender så ud i "rigtig" fejl. Hvad jeg har kunne finde frem til. kunne problemet ligge i en dårlig ecu. Nogen der kender til problemet. Kunne selvfølgelig også være forlig forbindelse til følerne. Men har tjekket med slukket motor. Med tænding på selvfølgelig. Strøm til de 2 føler. Og det så umiddelbart fint ud. Men kan jo selvfølgelig ændre sig ved opstart af motor. Men havde kun lige et dårligt multimeter. Så kunne ikke med tændt motor.

Info:
Audi a3 1.4 tfsi 2008. 103****km

Ting der er skiftet

Højtrykspumpe.
Cam follower
Brændstoffilter.
Tryk føler 1+2

Har vag can pro til at teste med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P2293 audi a3 1.4 tfsi
  • #1   17. dec 2019 Nu ved jeg der er flere af de tryk sensor der sidder på skinnen der er ens og se på men har forskellige nummer. nu har du tjekket at det er den selv samme som orginale i det nummer den har den nye du har monteret ikke. Og har du måle at brændstof trykket til skinnen/dyser er ok. Og den ikke taber trykker hurtig når du slukker bilen. plus tjekket den lavet det tryk den skal når du slår den til tænding ?. Og har du tjekket din knast er ok der hvor den trykker på til højt tryk brændstof pumpen. Det er sket før knasten er bleven slidt der så den ikke kan lave nok tryk.

• #2   17. dec 2019 Der var lige lidt nyt at tjekke op på. Kasten har jeg ikke tjekket. Men tanken har strejfet mig. Da jeg synes den klikker lidt fra pumpen. Meget faktiskt. Men har ikke kendskab til denne type motor så meget i nu. Og nåede ikke at høre den inden. Men mange tak for indputtet. Nu er der noget at gå igang med i morgen.

• #3   15. apr 2022 Hvad er status nu? Jeg har samme problem med min touran 1,4 tsi. Og har tjekket alle de mekaniske funktioner. Og er nået frem til at det må
    være noget elektrisk fejl, da pumpen levere 100% tryk så snart man piller stikket af til brændstofføleren.

Kommentér på:
P2293 audi a3 1.4 tfsi

Annonce